20 Mayıs 2011

Dün ile bugün yine birbirinin zıttı bir gün. Yağmur sesleriyle güne başladık yine.


Ben kötü bir oyun arkadaşıyım. Oğlumla sadece geziyor, resim ve puzzle yapıyoruz. Gezme ve resim neyse ama puzzle yapmayı çok sevdiği söylenemez. Oysa o kovalamacaları, topa ayak vurmayı, hann hann araba sürmeyi seviyor. Yaptığımız şeyler sınırlı olunca evde en az rahatsız edilen kişi ben oluyorum tabi. Tatil günleri evdende çalışması gereken baba epey bir zorlanıyor, çünkü onun evde olması, sürekli oyun demek. Kuralları yıkmak demek.

2 yorum:

  1. şimdiki çocuklar pek sabırlı değil maalesef, puzzle zaman aldığından benim kızda pek sevmiyor, bitmiyor anne bitmiyor başka bişe oynucam diye tutturuyor her seferinde..canları sağolsun sağlıklı ahlaklı büyüsünler yeter..sağlıcakla kal canım hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  2. Benim kuzu koç burcu, çok çabuk sıkılyor herşeyden. Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...