25 Nisan 2011



Şu an elimde herhangi bir iş yok. Boş kalmanın tuhaf rahatlığını birde rahatsızlığını yaşıyorum. Birşeylerle uğraşmalıyım mutlaka. Haftasonu yapacağımız kısa seyahat hastalıklar nedeniyle gerçekleşemedi. Bendeki hayal kırıklığı büyük tabiki. Önce kuzu biraz ateşlendi, sonrasında bizlerde üşüme ve titremeyle gelen mevsim soğuk algınlığı. Bugün daha iyiyiz, dün sürekli yağmur yağdı, bahar kendini özlettikçe özletti burada. Ben yağmura inat lale fidanları diktim balkona, bu yıla yetişirmi bilmem ama tutarsa seneye kesin diye bakıyorum. Bugün sevdiğim herşeyi topladım bu posta. Renkli bir fotoğraf olsun istedim, ben yeni uğraşım ne olsun diye aranırken herkese iyi haftalar dilerim.

4 yorum:

  1. renkli renkli cıvıl cıvıl,ruhun böyle demek ki,benim gibi:)

    YanıtlaSil
  2. Renkli olmak iyidir, içim öyle ama dışıma ne kadar yansıtabiliyorum bilmiyorum tabi :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. deryacım özlemişim valla seni. blog yasağı kalktı, dünden beri buralardayım .)çok geçmiş olsun, yeni işlerini merakla bekliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. atölye nott; Teşekkür ederim şükür kavuşturana :) sevgiler..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...