Yeni kitaplarımız..

Şu ara elimde devam ettiğim bir kitabım yoktu, Elif Şafak'ın son kitabının hayal kırıklığından sonra yeni bir kitap edinmemiştim, hediye yeni kitabıma başlayacağım anı heyecanla bekliyorum. Ev ahalisi yatacak bana ait zamanlar başlayacak ve bende kitabıma başlayacağım.

Kuzuya seçtiğimiz kitaplar, birisi aslında yaşına uygun değil ama benim gibi taktı mı takıyor, el yazısı bir kitabımız vardı, yine o seriden bir diğerini aldık isteği üzerine. Vitaminlerin ziyareti kitabını okudum, üstünde konuşalım dedik hiç ses yok, şunu yemeliyiz bunu içmeliyizi içeren kitap pek sarmadı onu. Ama benim gibi Kurşun Askeri çok sevdi. Gerçi Bisküvi Adamı kadar sevdiği bir yeni kitap hala yok.

4 yorum:

  1. ben şamdana bakakaldım ne yalan söyliyim:)

    YanıtlaSil
  2. Kitap okumayi seven bir cocuk yetistirmek cok onemli bence kucucuk yasta asilanmali cok guzel yapiyorsun arkadasim. Kitap okumayali ne kadar oldu bilmiyorum o.k.b olan icin kitap almak cok zor herkes elledi bilmem ne silsen ne kadarini silebilirsin. Tanrim bir an once bu kotu hastaliktan kurtarsin ve kavusayim kitaplarima sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Emma Donoghue dan ODA kitabını ve Haruki Marukami nin sahilde kafka kitabını okudum en son tavsiye ederim..ben burada türkçelerini bulamadığımdan ingilizcelerini okudum..ama eminim çevirileri de güzeldir..oda hala aklımdan çıkmıyor..

    YanıtlaSil
  4. Sitare; Eskiciden bir şamdan bende çok beğenerek almıştım.

    estergonyeşil; Geçmiş olsun umarım bir an önce atlatırsınız ve sizde kitaplara kavuşursunuz. Kuzuyu da elimden geldiğince kitapçılarda dolaştırıp, okuyarak falan sevdirmeye çalışıyorum.

    hayatadair; Tavsiyeler için teşekkür ederim, not aldım isimleri, ilk kitabevine gidişimde bakacağım :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...