Battaniyelerde geriye bir bakış..

Geriye baktım çeşit çeşit renk renk diyebileceğim bir sürü örgüm olmuş. Bunlar sadece battaniyeler birde yastık furyası var. Delirdim mi diye soruyorum kendime, tamam seviyorum ilgim var ama bir araya gelince beni bile hayrete düşürecek kadar çok olmuş. Hepsini de çok seviyorum. Hepsiyle ilgili farklı farklı hayallerim vardı, nerede hangi eşyayla ne şekilde örtülüp kullanılacağına dair, bir kısmı kullanıldı diğerleri bekliyorlar hala.


Ankara çok soğuk ve yağışlı. Mart ayı kazma kürek yaktıracak gibi, kuzum çekti yün çoraplarını. Ne güzel sıcacık giyecek çocuk ama, ayaklar fena kayıyor tabi. Bizde yatağında ısıttık minik ayakları bu akşam, biraz kitap, biraz oyun derken sevdi çıkarmadı hiç çoraplarını.

Ben diyetteyim. Nihayet bu Pazartesi başladım. Akşam üstüne kadar herşey yolundaydı ama son atıştırmadan sonra aklıma türlü türlü yiyecekler geldi, bir baktım kendime yemek bloglarında geziyorum, pasta börek bakıyorum not alıyorum, hemen silkelendim, napıyorsun sen diye, bilmiyorum bakalım şu an yine aklımdan neler geçiyor neler, bugün bitti kaldı iki günüm. İnşallah sonuç alırım.

8 yorum:

  1. derya ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller.en son bitirdiğin benim favorim.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ne çok battaniye yapmışsın.. ellerine sağlık.. benim gibi tığ işinden sıkılan biri için kızıma yaptığım iki nbnattaniye de biraz sıkıcı olunca sana imrenmemek elde değil...

    YanıtlaSil
  4. bana kolay gelen ama elime almaya çekindiğim motifler.küçükken annem elim alışsın diye yaptıra yaptıra kacar oldum ama böyle görünce iştahım açıldı yapmak istedim inan.çok şık duruyorlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Özlemce; Teşekkür ederim..

    perimasalım; Teşekkür ederim, sonunc farklı oldu ebnde sevdim :)

    Emine Öztürk; Sevdiğim için yapabildim sanırım, sıkıldığım anlar da olmadı değil, ama hep dediğim gibi terapimdi onlar benim.

    sezobigo; Eğer başlar da yaparsanız kolay gelsin.. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. şu en tepedeki görüntüye bayılıyorum.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Süper olmuşlar, ben de sizin kadar olmasa da az biraz deliyim şu ana kadar 6-7 battaniyem oldu kış gelsin hemen alacağım yünlerimi... Sizinkilere bayıldım...

    YanıtlaSil
  8. leyya; Teşekkür ederim bende çok seviyorum :)

    kiraz çekirdeği; Teşekkür ederim, bende sizin ördüklerinizi merak ettim şimdi, yeni örgüler içinde şimdiden kolay gelsin..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...