Aksi anne

Bakeshop siparişlerimiz vardı bugün elimize ulaştı. Kuzumun doğum günü için birkaç parça malzeme. Aslında bu yıl partimiz çekirdek aile partisi olacak ama olsun, yeter ki kuzu mutlu olsun. Bu arada ilk doğumgünü pastası denememi de yapacağım.

Bugün ters tarafımdan kalkmış gibiyim, hiçbir zaman bugün olduğum kadar çok, birşeyler söyleyip anında vazgeçmemişimdir. Şunu yapalım sonra yok yapmayalım vazgeçtim cümlelerini o kadar çok kurdum ki ama elimde değil, var bugün birşey bende. Oturup kalkmamak, susup hiç konuşmamak gibi eğilimlerim var.

Halbuki sabah kuzumun ellerinden meyve suyumu içtim güne iyi başladım. Ruh hallerime bazen ben bile yetişemiyorum. Sonra kendi kendime kızıp duruyorum, kontrol kimde bilmiyorum.
Sabahtan beri yaptığım onca aksilikten sonra yine önce yapalım deyip sonra geri dönemediğim uflaya puflaya yaptığım ay çöreğinden bozma elmalı hamur işimiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz uçar, yazı kalır...