6 Ocak 2011

Kare örgülerime devam, koyu mavi ipimizde bir aksilik olmazsa, devam edip büyüyecek, eğer devamını bulamazsam bir ton açığı ile örülecek. Artık git gel ahbap olduğumuz ipci dükkanındaki abla inşallah bize beklediğimiz ipleri getirtecek. O yüzden çok da hızlı ilerlemiyoruz şu ara.

Kardanadam'dan birkaç tane daha hazırladım. Söylemiştim, daha önce yaptığım yastıkta kenarlarına geçtiğim kumaşlar çok içime sinmemişti, şimdi beklediğim bir kumaş var onunla birtane daha hazırlayacağım.


Dün akşam üretken bir akşam oldu. İki tane çanta diktim. Pasajımı epeydir ihmal etmiştim. Birde daha önce yapıp kendim için sakladığım iki çanta vardı, sadece dolabı bekledikleri için o ve onlar gibi pek çok şeyde, bir temizlik olayına girişip onları da toparladım. Hepsini pasajda topladım.

2 yorum:

  1. Pasajda gördüm eklediğin çantaları çok beğendim eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve cıvıl cıvıl renkler... devamını ve bitmiş halini merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...