31 Aralık 2010

**Hepimize dileklerimizin gerçekleşeceği, önce sağlık sonra huzur ve mutluluk dolu sevdiklerimizle beraber mutlu bir yıl diliyorum.**
Rengarenk sıra sıra olan işimi çok beğenen bir arkadaşa devrettim. Ripple yastık hali hazırda devam etse de birde buna başladım. Yılın son günlerinde büyük karelerden oluşan yeni bir battaniye.

Maymun iştahta sınır tanımayarak bir ara çorap denemesi de yapmaya karar verdim. Çok güzel bir blog vardı ama kaybettim bilgilerini bulamıyorum şimdi, açıklamalı ve uygulamalı bir anlatımı vardı.

Askılığım boyandı ve bitti, hatta asıldı bile. Keşke biraz daha büyük olsaydı dedim bitince.

Güzel desenli nevresim, çarşaf hayranlığımın yanısıra birde havlulara meraklıyım. Soft renkler şirin işlemeler. Bu güzelliği Tunalı da bir pasaj da gördüm ve bayıldım.

8 yorum:

  1. bayılırım o tığ işi motiflere:)

    YanıtlaSil
  2. motiflerine bayılıyorum.. ve bıkmadan usanmadan yaptığın battaniyelere... aynı motifin iki sıralısından ben kızıma bir yelek ördüm... zorlukla tamamlayabildim doğrusu...ellerine sağlık... şimdiden iyi günlerde kulllan..

    YanıtlaSil
  3. Kutu kutu pense, bayılıyorum bu modele...Nice yıllara huzurla mutlulukla...sevgiler, sinem

    YanıtlaSil
  4. derya hn 2011 yılında sizden heveslenip aldığım yünleri örebilirim inşallah valla böyle güzel şeyler yapmaya devam ederseniz benim ev yün deposuna dönecek ailenizle size yeniyılda sağlık ve mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Deli anne; Bende son birkaç yıldır elimden bırakamaz oldum, örünce bir kere alışkanlık yapıyor :)

    Emine öztürk;Teşekkür ederim..

    Kaymaklı kadayıf; Teşekkür ederim Sinem hanımcım iyi yıllar..

    perice hayaller;Teşekkürler :) bende mutlu yıllar dilerim

    ebruli kedi; Teşekkür ederim, iyi seneler sizede :)

    YanıtlaSil
  6. Happy New Year 2011 from London! Mx

    YanıtlaSil
  7. Thank you so much Martina :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...