23.12.2010

23 Aralık 2010




Yeni yıla sayılı günler kala kendi çapımızda spontane bir hediye çekilişi yapmak istedim. Bir elişi bloğu olarak kendi yaptığım işlerden oluşan bir paket hazırlamak istiyorum. Bunun için 23 Aralık Perşembe ile 24 Aralık Cuma saat 24:00'e kadar katılmak istediğinize dair bu yazıya yorum bırakmanız yeterli. Cumartesi günü kuzumun yapacağı kura çekilişi ile bir kişiye hediye göndereceğiz. Hediyelerden birisi bu çanta olacak, örgü bir yastık ve başka minik sürprizler. Pazartesi günü de hediyemizi göndereceğiz.

Kardan adamlı işlememiz yastık suretine büründü bürünmesine ama aradığım kartaneli kumaşı bulamadığım için çok da istediğim gibi olmadı.

21 yorum:

3prenses dedi ki...

seçtiğin hediyeler harika derya.bende katılmak isterim:)9

ebrulikedi dedi ki...

ayyy ben çok isterim:)
yaptıklarını çok seviyorum çünkü<:)
inşallah kuzucuk o minnak elleriyle benim ismimi çeker:)

gülcan dedi ki...

merhaba,
elinize sağlık çanta çok güzel olmuş, bende çekilişinize katılmak istiyorum, bu arada oğlunuz çok tatlı,

Nur dedi ki...

güzellikler inşallah benim olur :)

emelkorkut dedi ki...

Hediyeleriniz çok güzel. Ellerinize sağlık.Ayrıca böyle güzel bir etkinlik için teşekkürler.Umarım bana çıkar.Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Çok güzeller çook . Seve seve katılıyorum

FATMA KARATAŞ

alonenes dedi ki...

bende varım:)))

Adsız dedi ki...

bende katılmak isterdim doğrusu ellerinize sağlık
nilgün

ganfi dedi ki...

aaa görünce hemen atladım tabiki kim istemez böyle güzel hediyeleri hemde el yapımı:))umarım bana çıkar!!!

atolye nott dedi ki...

bende istiyorum deryacım, özellikle çantanı :))

perice hayaller dedi ki...

inşallah bana çıkar bende isterim

perice hayaller dedi ki...

ağacınızda pek şık olmuş bu arada unuttum söylemeyi

zeynep topçu dedi ki...

bende istiyorum :)

fates dedi ki...

ama,ama ben de istiyoruuuum,çok güzel yaptıklarınız,oğluşunuz ve yılbaşı ağacınız çook da güzel bir bütünlük sağlamışlar,o yüzündeki gülücükleri yerim onun,hadi bakalım hayırlısıyla,inşallah o minnacık elleri beni çeker umarım....sevgiler...

ceyt dedi ki...

ellerine emeğine sağlık canım.bende katılmak isterim.kuzucuğuna da maşallah diyorum pek tatlı.onun o pamuk elleri kimi çekecek bakalım.
sevgiler..

Melike Sayılgan dedi ki...

bende çok istiyorum..çok çok

Evrensel dedi ki...

İlk kez bi çekilişe katılıyorum. Çantalarınızı çok beğeniyorum.Nice mutlu yıllar şimdiden,yeni yıl umarım hepimize sağlık ve huzur getirir.

BERNA dedi ki...

çok güzel ve özel hediyeler...çantalarına hep çok beğenerek bakmıştım.umarım benim olur.şanslı olmayı diliyorum.sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ben de bu hediyelere talibim, benim de minik bir kuzum var. Özellikle bu çanta oglumun gezmelere gitme çantasi olmak için biçilmis kaftan :))

SEZEN SARICI

ebruş kuş dedi ki...

bende hediye istiyorum hediye.. hediye.. :) mutlu yıllar...

Asortik Krep dedi ki...

Bende isterim :)