13 Aralık 2010

Mankenime kolaj yapmak istiyorum. Üzerindeki siyah elbisesinin altında plastik beden var. Plastiğin üzerine normal yapıştırıcı ile yapıştırsam nasıl olur? başka bir yapıştırıcı mı kullanmalıyım? bilenler veya bu işle ilgili link verebilecek herkese önemle duyurulur. Tabi kolaj için birde elimde malzeme olmalı, şu aralar hiç dergi almıyorum, halbuki en büyük kaynağım, eğer hava şartları izin verirse en kısa sürede ikinci el kitapçılardan bir sürü dergi alıp, mankenime malzeme yaratma niyetindeyim. Belki vintage bir hava katabilirim.

Yeni bir hafta daha başlıyor. Yarin iş günü. Şimdi işe gideceklere nispet bir fotoyla iyi haftalar diliyorum. Aslında bakmayın böyle keyif fotolarına, bir işim olsa da sabah sabah şıkır şıkır hazırlanıp, koştura koştura gitsem. Bende size imrenmiyor değilim yani, iyi haftalar..

3 yorum:

  1. merhabalar ben iki tane manken çalıştım.eğer istediğiniz oysa yapımını anlatabilirim

    YanıtlaSil
  2. 1 martta iznimin bitip göreve başlayacağımı hatırlattın bana gecenin bu saatinde.. pazartesi işe gitmeyince pazarlar öyle keyifli geçiyor ki...

    YanıtlaSil
  3. Özlemce; Evet mankeni kağıtla kaplamak istiyorum, ne kullanmalıyım ne önerirsiniz?

    Emine; İnsanoğlu işte aslında çalışırken benim içinde öyleydi,ne iş ile ne de işsiz olmuyor bende.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...