16 Eylül 2010

Dergide görür görmez çok beğendim bu çantayı. Şu ara ahşap aksesuarlar, mutfak çantaları, yastıklar derken epey iş vardı yapılacak. Diğer tarafta battaniyem de kuzu kuzu yatıyor bir kenarda. Ama ben işlerimin arasına sıkıştırıp denemeyi çok istiyorum bu modeli.
Geçtiğimiz hafta Nilüfer teyzelere kahvaltıya davetliydik. Bizi şık bir sofra bekliyordu. Nilü teyze bizi bir güzel ağırladı. Ege ile Çınar kendi kendilerine hatrı sayılır bir süre oynayıp, bize kahvelerimizi içip sohbet etme ve dikilmiş yeni cicilere bakma fırsatı verdiler.


Bunlar bana günün süprizi elbiseler. Üzerimde fotolamak isterdim ama bir iki rötuşa ihtiyaç var, daha sonra resimleyeceğim tekrar. Kumaşları da modelleri de süper, eline sağlık Nilüfer.

1 yorum:

  1. Güle güle giy. Tadilatlari bitince üzerinde resimlerini beklerim.
    Nilü

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...