İyi haftalar


Bu haftaya rejimi bozarak giriyorum, aslında programlı bir rejimim yok, pasta, kek, börek kısaca hamur işlerinden bilinçli olarak uzak durmaya çalışıyorum. Ama pazar pazar ani bir istek ve hamaratlıkla mutfağa girip bir çırpıda yaban mersinli kakaolu muffin, mercimek köftesi ve çikolatalı pudingi hemencecik yapıp bir güzel mideye indiriyoruz. Hamaratlıkla diyorum çünkü şu aralar oldukça tembelim, kendimi ağırlıklı olarak dikişlere ve bilumum aklıma gelen her türlü hobi craft meselelere adamış durumdayım.


Herkese iyi haftalar olsun.

1 yorum:

  1. bende aynen o dediklerinden uzak durmaya çalışıyorum ve bolda su içiyorum artık
    ama mutfağa girince hep gelir aklıma şunu yapsammı sütü görünce bi puding hemen pişirsemmi diye ama hemen kapatıyorum dolabı:))
    bende mutfağa gitmeden bi kaç toka filan yapayım bari

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...