Derya ve kuzusunun son çalışmaları


Çantalar dikiliyor, toplamda dokuz adet diktiğim çantalarımdan, yukarıdakiler yeni modelleri içerenler. Bugün evimiz kabus gibiydi, hava sıcak, kuzum ve oyalansın diye etrafa saçtığımız makasla kestiği kağıtlar, oyuncaklar, parça kumaşlar ve gürültücü makinamız eşliğinde çok sıcak bir çalışma oldu. Akşam saat 23:00 itibariyle hepsini bitirdim, iplerini düğümledim, kestim, paketledim. Bir parti daha hazır.


Övgüleri hep ben alacak değilim ya bu da kuzumun son çalışmalarından. Babası gereken notları resmin üzerine almış, defterin boş sayfaları bitince o da anı sepetemizdeki yerini alacak.


Bu çiçeğin konularımızla bir alakası yok, sadece yeni bir saksı süsümüz daha oldu, onu göstermek için ekledik fotoyu.

2 yorum:

  1. merhaba
    blogunuzu tesadüfen farkettim ve gerçekten hoş bir tesadüf oldu çünkü resimde görünen çamaşırlı çantayı ben almıştım görünce çok şaşırdım.ellerinize sağlık çantalarınız gerçekten çok güzel hangisini alacağımı şaşırdım.bu arada ulusta gezmekten hoşlandığımız yerlerin ortak oluşuda hoş bir tesadüf özellikle baykuşlar ve diğerleri ve pirinçhan.bende dikişe yeni başladım umarım sizin kadar başarılı olurum.sizede yeni işlerinizde başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok hoş bir tesadüf olmuş, zevkler ortak olunca bir noktada karşılaşma kaçınılmaz sanırım, ne güzel. Çantanızı iyi günlerde kullanın. Dikişte de başarılar dilerim. Hoş bir uğraş ben çok keyif alıyorum umarım sizde seversiniz. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...