Bizden..


Platesle sağlıklı yaşam tarzına adım atmıştık bir süre önce, hala devam ediyorum, bu haftasonu bir aksilik olmazsa çıkacağımız Antalya seyahatinde yaptığım sporun sonuçlarını göreceğiz bakalım. Bu kitabı dün adım, kozmik bilimci Maranki'yi izledikçe bu kitabı almalıyım dedim. Normal yaşantımızda sağlıklı beslenmeye ve besinlerin hazırlanma şekillerine dikkat etmeye çalışırım ama öğrenilecek daha çok şey var. Okuyorum ve uygulamaya çalışacağım.

Örgüm hala devam ediyor, puanlı bölüm bitti. Arka yüzü örmeye başladım. Puanlı bölümü örerken tek sıkıntı, arkasındaki ip geçişleri ve ipin uzunluğunu ayarlamak oldu.




Haftasonu Ege Çınar buluşması vardı. Yer, Seğmenler parkı. Bizimkiler, koşturdular, oynadılar. Zaman zaman krizler yaşandı, neyseki atlatıldı. Parkta uçuşan polenler ve pamukçuklar bize zaman zaman sıkıntılı anlar yaşatsa da, çocuklar memnundu. Hava kapalı olmasına rağmen, çocuklara oyunlarını oynamaları için zaman tanıdı ve tam park çıkışı yağmura yakalandık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz uçar, yazı kalır...