Forma girme çabaları..


Şu aralar Ebru Şallı'nın müdavimi oldum. Verdiği güzellik maskeleri ve elbette platesi epey ilgimi çeker oldu. Cilt bakım reçetelerini 4-5 hafta boyunca deneyeceğim. Hepsi tamamen doğal evimizdeki malzemelerle yapılabiliyor. Kendime bir takvim oluşturdum ve daha henüz başlamadım. Şu an gerekli birkaç yağı edinmem gerekiyor. Sonuçları paylaşacağım..

Birde plates olayı var yaklaşık bir haftadır hayatımda, ne kadar iyi yapabiliyorum emin değilim. Şimdiye kadar yegane yaptığım spor yürümekti. Yani çok esnek olduğum söylenemez, birde sezeryan doğumun bana bıraktığı ayvadan karpuza doğru giden karın bölgem varki, artık kendisinden kurtulmak istiyorum. Daha fit ve daha iyi görünümlü bir vücuda sahip olmak istiyorum dedim ve başladım. Plates vücudu otuz saatte forma sokabiliyormuş. Ben spor sonrası kendimi çok iyi hissediyorum sadece bazı hareketleri yapmakta epey zorlandığım söylenebilir.
Şimdiye kadar yapanlardan olumlu pekçok şey duydum ve okudum, hala denemediyseniz bir deneyin derim.. Hafta içi hergün tv8 saat:10:20
Ebru Şallı'nın güzellik reçetelerine gözatmak isterseniz tıklayın..

3 yorum:

  1. veririz veririz boşver daha yaza çok var :)

    YanıtlaSil
  2. Bazen benim de gıcık mı gıcık anlaşılmaz hallerim olur.Bazen bir iki saat bazen de bir gün iki gün sürer. ama en fazla iki gün. sonunda ben bile kendime tahamül edemem ve gider keyifleneceğim bir şeyler alırım kendime. kimin de bir vazo, kiminde bir çiçek, kiminde belki bir fincan. Ama sonunda muhakkak keyiflenirim yine. Ayrıca evde olmak da sıkmasın seni. aslında evde bile yapacak o kadar çok şey var ki sen de sanırım bugünlerde o durumdasın derya'cığım. silkelen..Pilates iyi bir başlangıç olmuş. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Nilay; Aceleci biriyimdir ben biraz :)

    Pasaklı kraliçe; Valla çok güzel anlatmışsınız bizlere has haller galiba ne biliyim ama aynı. Bende teşekkür ederim sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...