Kuzumun çeyizi


Karşınızda kuzumun çeyiz sandığı. Kuzunun doğumundan itibaren ona hitaben yazılmış kartlar,tebrikler, takılar, hediyeler, ilk yaptığı resimler, tüm doktor yazışma ve karneleri, ilk tatili, kestirdiğimiz ilk saçları, ilk tırnaklar, bir kısmı iyi bir üniversitenin bahçesine gömülmeyi bekleyen göbeği, doğum günü anıları, kil el izi, bebek günlüğü ve tabiki ilk tiyatro bileti. Benim gibi potansiyel bir anı, hatıra ve eski meraklısına bunlar az bile, kimbilir daha neler eklenecek buraya..

4 yorum:

  1. ilk saçlar, ilk tırnaklar ve göbeği mi? kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi inanın:)) gerçekten iyi bir hatıra-anı meraklısısınız anlaşılan:)

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın tek değilimmm. Henüz bir sandığımız yok ama sandıklar dolusu hatıramız varrr. Tüm gebelik tahlillerinden başlayıp bugüne değin süren sonsuz anılarrr. Bu sandık fikrini ben pek bi sevdimmm. Nice sandıklar dolusu mutluluklar...

    YanıtlaSil
  3. emel; Sizi epey şaşırtmışım anlaşılan, sözkonusu kuzumsa onun herşeyini saklamak isterim, bana göre çok özeldir bunlar.

    renklicehobiler; Bende yanlnız olmadığıma sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. ay yerim ben onun çeyiz sandığını... Muhteşem bir fikir bu, kutlarım sizi. İşallah benim de yavru ceylanım olduğunda uygulamak isterim.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...