"İyki bennn"


Evde saçları punkçılar gibi havaya dikilmiş, sürekli "iyki benn, iyki doğdumm.." diye şarkı söyleyerek gezinen birisi var. Saçlarını düzelttirelim diye gidilen berberden süslenip püslenip gelmiş oğlum. Çok da hoşuna gitmiş. Tek dileğim bugün banyosunu yaptıktan sonra, yarın kalktığında dün geceki saçlarını geri istememesi...

Bu yıl onun için yapılacak ve yapılmakta olan herşeyin farkında ve pastasının mumlarını üfleyeceği anı iple çekiyor. Eve yaptığımız ufak tefek süsler nasıl mutlu etti onu anlatamam, birde arada bir "pati, patii" diyor. Keşke çok daha iyi bir organizasyon yapabilseydim, adına gerçekten "parti" diyebileceğimiz. İnşallah o da olur birgün.
Ben birkaç gündür koşuşturmadan yorgun düştüm, babacık farketmiş "sen hala bir hazırlık yapmadın, hiç birşey pişmedi daha" diyor. Bilmiyorki ben evde oturmaktan hamlamış birisi olarak iki gün sokakta dolaşınca öldüm yorgunluktan ve bacak ağrısından. Yarın sabahtan kalkıp pişirmeye başlayacağım taze taze olsun, şimdilik etraf düzenleme ile uğraşıyorum diyerek dinleniyorum...
Bu arada kendimi kaptırıp iş, hazırlık telaşe derken, küçük kuzumun bir yaş daha büyüdüğü, üç yıl önce kucağımdaki minik bebeğin şimdi kocaman dana olduğunu düşünüp duygulanmayı da ihmal etmiyorum. İlk defa saçını kestirdiğimizde de oturup ağlamıştım, bebek gidip kocaman çocuk olarak geri gelmişti sanki, nedense oğlumun büyümesine karşı tuhaf bir tavır takınıyorum, büyümese hep benim minik bebeğim olarak kalsa diycem utanmasam.

5 yorum:

  1. Gerçekten iyiki doğmuş, katılıyorum kendisine. Çok ta tatlıymış maşşallah

    YanıtlaSil
  2. Mutlu Yıllar ÇINAR.. Allah analı babalı büyüek nasip etsin seni. Nur...

    YanıtlaSil
  3. Maşallah saçlar yakıyor..Her yaşında ayrı güzellikler yaşıyacaksınız, sağlıkla büyüsün inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Aman da saçlarımız da pek bir havalı olmuş, kadayıf abisi diken diken modeli derdi bu saça, ama yıkanıp dikenleri gidince çok ağlardı...Nice yaşlar olsun şansın bol olsun...

    YanıtlaSil
  5. Atölye kedi; Teşekkür ederiz..

    Nur; Teşekkürler aminn...

    İffet'in günlüğü; Teşekkürler...

    Kaymaklı kadayıf; Çok teşekkürler inşallah..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...