Geç kalmışım..


Ben bu sümbüllere bayıldım ve bugün kendime çok kızdım neden daha önce almadım diye. Öyle güzel kokuyorlarki burnumun önünden ayırmak istemiyorum. Şimdi bu güzel sümbüllerime güzel birde saksı hazırlamam gerek. Bir blogda sepete oturtmuşlar çok şirin görünüyordu. Acaba nasıl bakmalıyım? nerede durmayı sever, güneşli mi az güneşli mi? suyu ne kadar sever? birazdan internette bunları araştırıcam. Çiçek dünyasına biraz uzağım evime gelen çiçekli bitkileri çok uzun süre yaşatamam hiç. Umarım bunlar bir ilk olurda bu güzelliklerini uzun süre koruyabilirim.

1 yorum:

  1. Merhaba sümbüller çok güzel mis gibi kokusunu hissettim. Benimde vardı tabi böyle açtılar sonra bir daha tık yoktu. Zamanı geçince kuruyor yaprakları ama soğanı hep yaşıyor baharda tekrar filizleniyor..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...