Yeni fikirler ve hasta kuzu..


Keçeden birşeyler yapmayı çok özledim. Daha önce Ulus'tan aldığım keçe broşu pek kullanmamıştım, bende onu lastik tokanın üzerine diktim ve çok hoşuma gitti. Benim tozlu ve çok dökülen ilk keçe maceramdan sonra, dökülmeyen yeni keçelerimi alınca birkaç aksesuar çalışması yapmayı istiyorum.


Şu ara battaniyem hali hazırda devam ederken, elim yine dikişe kaymak istedi. Jean kumaştan içi astarlı bir çanta dikmeyi planlıyorum. Daha önce gojeko'dan aldığım çantamdan çok memnunum ve çok kullanıyorum. Ona benzer alışverişte kullanabileceğim gibi bir çanta. Şimdilik malzemeler hazır, başına oturup kesilip, biçilip, dikileceği zamanı bekliyor.

Dün kuzum bir süre önce rahatsızlandığı gibi, sabahtan itibaren ne yediyse kusarak bizi çok korkuttu. İlk rahatsızlandığında hastanede yatmış ve serum verilmişti. Bu hastane ortamı ve oğluşumun maruz kaldığı iğneler, serumlar onu oldukça korkutmuş ve üzmüştü, benim içinde oldukça zor anlardı. Her işlemde benim kollarımda, ben ondan daha çok kendimi kaybetmiş ve zor ayakta durabilmiştim. Korkumuz yine aynı şeyleri mi? yaşayacağızdı. Neyseki geçen sefere göre daha hafif ve az endişe vericiydi. Biraz sabırlı olmamız gerekiyormuş bizim durumumuzda, ama zor sabrediyor insan. Kaç kere hadi kalk gidelim dedik ve vazgeçtik. Birazda ilk tecrübeden kaynaklı ne yapmamız gerek az buçuk bildiğimizden akşam saatlerinde midesi düzeldi ve iyileşti. Çok şükür gece de rahat geçti ve bugün tamamen iyileşti.

15 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Geçenlerde bizde atlattık. Bu ara herkesin çocuğu böyle, virüs mü dolaşıyor ortalıkta nedir? Allah korusun kuzucuklarımızı...

    YanıtlaSil
  2. Tibet'in annesi; Amin... Çok teşekkür ederim, Tibet'e de çok geçmiş olsun. Bende bu şikayetlerle hasta olan çocuklara çok rastladım gerçektende birşey var ve tetikliyor ama nedir öğrenemedik..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederiz Neslihan :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. deryacığım çok geçmiş olsun
    aynısını pazartesi günü bizde yaşadık
    anlamadığımız bir şekilde midelerini üşüttüler yada bir virüs dolaşıyor ortalıkta
    allah acil şifalar versin
    insan ne yapacağını bilemiyor bende hemn doktora götürdüm. bir iğne yaptılar.
    bende evde nane limon yaptım. Mide üşütmesine çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun canım çabuk toparlanır
    inşallah. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. Zeynepcim çok teşekkür ederim, sizede geçmişler olsun, gerçekten çok sık duyar oldum bu rahatsızlığı..
    Belgin hanımcım çok teşekkür ederim, çocukların hastalıkları atlatış hallerine hayranım hep öyle olurlar inşallah. Bugün şükür iyi.. Sevgilerimizle,

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun,umarım hemen düzelir kuzu.

    YanıtlaSil
  8. Kaymaklı kadayıf; Çok teşekkür ederim şimdi daha iyi...

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun minik kuzucuğa. Bir kuzucuk da bizde var.Yeğenimin oğlu.Onlar da hasta etmişler (!)çocucağımı.Neyse o da iyiymiş bugün.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Nedret ablacım, teşekkür ederim..sizin kuzuya da çok geçmiş olsun,onlar hiç hasta olmasınlar istiyoruz, ne kadar korumaya çalışsak da malesef böyle günler yaşıyoruz allah daha beterinden saklasın..

    YanıtlaSil
  11. Çınarcığa geçmişler olsun canım,umarım çabucak iyileşir...

    Eğer çalışmıyorsan Çınar için Kreş düşünme derim,6 yaşında ana sınıfına gönder sonrada okula...

    Benim çocuklarım Kreşde büyüdüler çok zor...

    Sevgiler....Palyaço da çok güzel olmuş bu arada...

    YanıtlaSil
  12. atlatmışsınız neyseki..çocuklar hasta oldu mu anneler çöküyor..

    dikişlerin kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun, ben o iğneliğine bayıldım örgüden herhalde tam anlaşılmıyo ama çok şeker bişey..

    YanıtlaSil
  14. Tatesal;Şimdilik çalışmıyorum ama yarım gün dahi olsa benimde molaya ihtiyacım onunsa biraz sosyalleşmeye biraz yalnız büyüyor, tabi kresinde zorlukları var. Palyaçomuzu beğenemnize sevindim, kuzucukda daha iyi hatta tamamen iyileşti.
    İffet'in günlüğü;Teşekkür ederim İffetcim..
    Örgüeli; Teşekkür ederim Elifcim iğneliğim altıgen motiflerden yapılıyor evet örgüden ve yapımı çok kolay..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...