Pizza pizza


Şu aralar yine tembellik günlerimdeyim. Bir hız palyaçoyu yaptık ve orada bitti pilimiz. Battaniyem içinde günde bir-iki motif ancak yapabiliyorum. Hatta birilerini ikna etsemde yardımcı bulsam bana kaç tane olursa olsun motif yaparlarsa kar kardır diyorum. Yine tartıyla küs, mutfağımla barışığım. Nefsine söz geçiremeyen ben bugünde pizza ziyefeti çektirdim kendime. İki kocaman birde yarısı kadar dilimi indirdim mideye. Özellikle de medium'dan large bedene geçişi resmileştirdiğim şu günlerde çok mutsuzum aslında bu durumdan. Geçen yılki fotoğraflarıma bakıyorum. Makinamı tripota yerleştirip ne çok resmimizi çekmişim kuzumla. Bu yıl neredeyse hiç yok. Nedeni de bu şişman beden olsa gerek diyorum. Akşamın bana ait saatlerini en erken vakitte kullanarak parkurda yürüyüş yapmaya karar verdim. Nasılsa şu aralar kar buz yok. Şimdiye kadar hayatımda hiç rejim, diyet falan da yapmadım. Sürekli diyette olduğunu iddia edenlere de gülerdim. Beş kilo fazlamı, spor ve dengeli beslenerek verebilmeyi umuyorum. Bugün de pizza kaçamağının hemen ardından start veriyorum kendime..

1 yorum:

  1. Yukarıdaki mesaj olarak mı bırakmışlar. :( ilginç yayınlamayın tabiiki.

    Ancak pizze harika olmuş iştah açıcı
    ellerinize sağlık afiyet olsun :)

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...