Örgü çiçekli yastık



Geçen gece etsy'de gezinirken gördüğüm örgü çiçekleri çok sevdim. O kadar motiften sonra biraz değişiklik olsun diyerek bu işe başladım. Böyle bir modeli de daha önce blogları gezinirken yabancı bir blogda görmüş ve beğenmiştim. Çiçek yapması çok keyifli. Yapılışı burada var. Ama ben bu yapılışı öğrenip kendime göre biraz değiştirerek yaptım. Aslında çiçekleri yastığa nasıl yerleştireceğime karar veremedim. Sanırım beyaz örgü bittikten sonra netleşecek, belki biraz daha çiçek ve yaprak eklemem gerek.
Örgü çiçekler şapkalarda da çok güzel duruyor. Örnekleri de var. Bugüne kadar hiç şapka, bere kullanmamış bir insan olarak, buna okul dönemleride dahil. Yeni yeni şapkalara merak salıyorum. Şapkanın bana yakışmadığını ve takıp çıkardıktan sonra saçlarımın aldığı şekli sevmiyordum, ütülenmiş gibi. Bu projeden sonra belki bir şapka denemesi yaparım hemde çiçekli..

4 yorum:

  1. Süper yastık olacak. Ben de kızıma mı yapsam acaba? güzel fikir..

    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Belgin hanım; Bencede yapın, bitmiş halini görünce belki sizi ikna eder, ben çok sevdim eminim kızınız da sever..

    YanıtlaSil
  3. Senin çiçeklerin daha güzel olmuş Deryacım...Yastık gerçekten çok şık duracak....Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Tülin hanımcım..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...