Elişi olmadan..


Bir süre tığ işi yapmayacağım ya, kuzumla ilgileniyorum, dinleniyorum kitap okumaya çalışıyorum ( çalışıyorum çünkü henüz beni sürükleyen elimden bırakamadığım bir kitap bulamadım) elişi olmadan günü yaşamaya çalışıyorum. Birde dışarı çıkamıyoruz yine hava soğuk, sıkıntıdan patlıyoruz ikimizde. Ama bugün iki arada birderede alttaki yastığı üstteki kırlente dönüştürüverdim. Alttaki yastığı kuzuma küçük geliyordu, bende ilk ve tek yaptığım aplike işini kaldırmaya kıyamadım ve kullanmak istedim. Bazen gülüyorum kendime düşünüyorum ya napıyorum ben battaniye, battaniye, yastık, yastık, yastık.... bir bildiğim mi var? varsa da benim haberim yok, yada bir meşgale adına birşeyler yapıp duruyorum. Ne çok yastık dikti, ne çok battaniye ördü diyenlere kısa bir dip not..

4 yorum:

  1. Biz alışmışız şekerim,elişisiz olur mu?

    YanıtlaSil
  2. deryacım seninde pasaj zamanın gelmiş ne dersin.
    özellikle tığ işi kırlentlerin harika... ;)

    YanıtlaSil
  3. tatesal; gerçekten de öyle boş durulmuyor.
    oytunla hayat; teşekkür ederim ama satış olayını çok kısa denedim yok yapamıyorum ben keyfi birşeyler üretip sadece kendime saklıyorum iş ciddiye binince sukoyuveren biriyim :)

    YanıtlaSil
  4. senin kırlentve yastıkların çok güzeller yapmaya devam et bence ..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...