Bitenler, devam edenler ve yeniler..


Maymun iştahlıyım ben, daldan dala atlıyorum. O da benim olsun, benim ondan da olsun. Kendim bile yetişemiyorum bu istediklerime. Şimdi gördüğüm bir fotoğraf beni harekete geçirdi
bugün yeni bir projeye başladım. Aynı işler ama bana göre farklı şeyler. İçime mi sinmiyor, istediğim şeyi yakalayamıyormuyum nedir bıkmadan usanmadan devam ediyorum. Kendime bu kadar çok "neden örüyorum'u "sormam ve dahası blogdaşlarıma sık sık açıklamam da çevrenin bana etkisi sanırım. Elimde bu işleri görenler, "ay yine mi?" "bıkmadın mı" "yetmezmi?" demelerinden kaynaklı heralde. Hiç bir zaman etrafını takmayan birisi olamadım. İllaki kafamın bir yerinde tutarım bana söylenenleri, aslında hiç sevmiyorum bu yanımı. Beni harekete geçiren foto işte budur;

Bende yatağımın üzerine serebileceğim ölçüde 10x12 motiften oluşacak şekilde yapacağım. Toplamda 120 tane motif öreceğim inşallah...

Bugün arşivlediğim ev fotoğrafları için Çınar'ın odasını çekiyordum. Ben böyle ara ara fotoğraf çeker ve kuzunun çektiğimiz diğer fotoğraflarıyla beraber arşivlerim. Biraz tuhaf ama seviyorum yıllar sonra daha önce yaşadığım yerler, eşyalar değişen ufak tefek ayrıntılar hepsi hoşuma gidiyor. Bunlar da benim kuzunun odasındaki el izlerim..

Yastık kolleksiyonumun son parçası da bitti. Bir türlü eli durmayan ben yastığın arka yüzünü oluşturacak kumaşı başka işlerde de kullanınca içinin dolup tamamlanması için beklemede kaldı.

********** Bugün hoşuma giden bir yazıyı da paylaşmak istedim :) buyurun.. ************

6 yorum:

  1. Harekete geçiren model süper,eminim daha da güzelini yaparsınız.Kutu kutu penselere ben de bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. bende sizin gibiyim sürekli birşeyler yapma isteği benliğimde dolaşıyor. İnsanın elinde olan birşey değil bence. Model gerçektende çok güzel eminim sizin yaptığınızda harika olur :)Su dalgası modelini sizin tarifinizle yapabildim çok teşekkür ederim açıklamanız için.

    YanıtlaSil
  3. bu tarz dekorasyona bayılıyorum.şu yerde duran ahşap kutudan bulabilsem odamın baş köşesine koyucam.

    bende elimdeki battaniye bitince bu modelden ama mutlaka içinde beyazın bu tonu olan bir örtü örmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Derya,

    Örtü harika görünüyor.İyi seçim.Seninki bittiğindede paylaş.Bende yapabilsem keşke.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  5. Brindo contigo o Ano 2010!!!|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Amiga,|.)/¸.¤ª“˜¨ -˙¨±¨√¨
    |.)/¸.¤ª“˜¨ -|.)/¸.¤ª“˜¨ -|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Nem o universo se compara à bela AMIZADE.☆
    Essa seara é o meu caminho da VERDADE.☆
    De amor de amigos na SIMPLICIDADE.☆
    Construí o abrigo da SINCERIDADE.☆¨¨¨
    Com os seixos da HUMANIDADE.☆
    O alicerce na CUMPLICIDADE.☆|.)/¸.¤ª“
    No chão da CLARIDADE.☆|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Pedras da VONTADE.☆|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Luz e BONDADE.☆|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Sem VAIDADE.☆.|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Com CARIDADE.☆|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Sem ver a IDADE.☆|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Na feliz CIDADE.☆|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Da flor da ETERNIDADE.☆|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    Onde habita a FELICIDADE.☆|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    De sempre contando com sua AMIZADE.☆
    |.)/¸.¤ª“˜¨ -|.)/¸.¤ª“˜¨ -|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    FELIZ |.)/¸.¤ª“˜¨ -2010|.)/¸.¤ª“˜¨ -
    -…+*ˇ,“˜Rosa¨.|.)˙…ˇ˙.|.)˙ˇˇ“.˙ˇ“..˙ˇˇ“.-
    «.˙ˇˇ“..˙ˇˇ“.,.˙ˇˇ“.,|/.-..-˙ˇˇ..,~)-

    YanıtlaSil
  6. Kaymaklı kadayıf; Umarım güzel olur, teşekkürler..
    Dakikadanönce; Battaniyenizi merakla bekliyorum..
    İffet'in günlüğü; Evet o kutuyu bend eçok beğendim. Kolay gelsin..
    Hadiye; Neden yapamayasın? önce ufak ufak sonra büyütürsün..
    Belgin hn;Teşekkür ederim.. Sizede..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...