Haftasonu evde..

Haftasonuysa, hava karanlık ve bunaltıcıysa, yağmur yağdı yağacaksa, bence yapılacak en iyi şey mutfağa girip birşeyler pişirmektir. Aslında şu aralar biraz kilo aldım. En son yaptığım bezeler ve kokolardan sonra kendime hamurişini yasaklamıştım. Bugün o yasağı bozdum. Nette gezerken bendeki tariflerinden pek başarılı sonuç alamadığım tarifleri yeniden not almıştım. Bugün elmalı pasta veya kurabiye bilmiyorum adını, bide tuzlu kurabiye tarifi denedim. Elmalının görüntüsünü çocukluğumda yediğim şekilde yaptım, tuzlu kurabiye tarifim neredeyse hiç yoktu tuzlu adına sadece poğaça ve açma yapıyordum. Her ikiside gerçekten güzel oldu. Yapılabilir tarifler defterine geçtiler bile. Tuzlu kurabiye tarifim buradan, elmalıyı nereden yazdım hatırlayamadım.

2 yorum:

  1. her ikisinede bayılırım heleki elmayla tarçının dayanılmaz kokusu varya ah ah ellerinize sağlık çokda güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  2. Derya'cım eline sağlık. Buradan çok güzel görünüyorlar. Size çaya gelme vaktimiz yaklaşmış demekki:)
    Elmalının tarifini rica etsem benim mail adresime gönderebilir misin?Öpüyorum.Nilüfer

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...