Yastık düzenlemeleri




Bugün neredeyse tüm gün dikiş diktim. Kuzumun yemek, uyku, bez değişim ve benimle oynamak istediği anlar dışında fırsat bulduğum her an. Birkaç gündür ev temizleme ve mutfakta geçen uzun saatler sonunda nasıl özlemişim elişlerimi yapmayı. Bugün hasret giderdik. Yatağımın üzeri için yeni yastıklar hazırladım. Önce küçük birsürü yastık planlarken vazgeçtim büyük yastıklar yapmaya karar verdim. Hatta aşağıdaki gibi uzun bir yastıkta yapıcam yeni evlendiğimizde bizim de böyle bir yastığımız vardı ama ben kullanmamıştım o zaman. İnsanların fikirleri zamanla değişebiliyor şimdide kendim özel olarak dikeceğim.

2 yorum:

  1. Özgürlüğümüze öyle alıştık ki, bilmem bu yastıkla kavgasız gürültüsüz yatabilir miyiz?Benim hiç olmadı ama şirin göründü şimdi gözüme:)))

    YanıtlaSil
  2. neduk; :Haklısınız bende bilmiyorum açıkçası ama görünce benimde hoşuma gitti, kullanmasakta aksesuar olsun yatağımda :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...