Hepimiz kitaplandık..




Bugün kuzuyla beraber Tunalıdaydık. Aklımızda tuvalet eğitimine hazırlık olarak almayı planladığımız şeyler vardı. Kuzunun kitaplığına yeni bir kitap eklendi bakalım bu kitabı sevecekmi? kitaptakileri yapalım dediğimizde neler olacak. Evet artık bizde bezimizden kurtulalım diyoruz tabi bunu ben diyorum inşallah Çınar'da kabul eder. Önemli olan o buna hazır mı? önümüzdeki günlerde göreceğiz. Annesi bugün ona birsürü cici aldı. Slip donlar, alıştırma külotları.. Olaya bilimsel yaklaşalım deyip kitabımızı da aldık. İnşallah başarırız.
Bu arada baktımki bizde yeni bir kitap almayalı çok olmuş. Hemen iki kitap seçtik, ben birini okurken eşim diğerini okuyacak sonra değiş tokuş edeceğiz.

3 yorum:

  1. Bay bay bezim nasıl bir kitap, önerir misin? almayı düşünüyorum ama bir türlü karar veremedim.

    YanıtlaSil
  2. Çok kısa bir hikaye ama kitabın içindeki resimler çok güzel ben beğendim şimdilik kitabı okuyup bol bol resimlere bakıyoruz Çınar sadece içindeki araba resimleriyle ilgileniyor ama umutluyum ben sıra lazımlığa da gelecek. Kitaptan beklentiniz nedir bilmiyorum ama çok sade ve basit bir anlatımı var yani tavsiye edermisin derseniz benim önerim önce bir kitapçıda almadan bir inceleyin derim yanlış yönlendirmek istemem. Ama başta da dediğim gibi ben beğendim inşallah faydalı olur Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. En çok çocugun legodan yapılmış şatoya attığı tekme hoşuna gitti bence.
    bizim oğlan biraz sadist olacak herhalde. :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...