Patchwork'e ilk adım..


Daha önceki yazılarımda patchwork çalışmayı çok istediğimi söylemiş ama bu sözden öteye geçmemişti. Bugün patchwork denemem için kumaşlarımı hazırladım. Neye benzer bilmiyorum ama yapmaya karar verdim. Şimdi tekrardan yapılışı hakkında bilgileri okuyorum. Çünkü bu işle ilgili gözle gördüğüm örnekler dışında hiçbir teknik bilgim yok. Kumaş parçalarını bile aynı büyüklükte nasıl keserim sonra onları nasıl birleştirir dikerim bilmiyorum. El dikişi ile kağıdı dahi düzgün kesemeyen birinin elinden nasıl bir iş çıkacak göreceğiz..

1 yorum:

  1. izlediğim blog güncellemelerine bakarken gördüm ...tam bu aralar benim ilgilendiğim konu...kumaş kesme konusunda ben çözümü buldum sana da tavsiye ederim şuraya bi bak bakalım

    http://eylulbahcesi.blogspot.com/2009/04/kumas-kesme-panosu-cutting-mat.html

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...