2 Yaş Sendromu

Kuzu iki yaşını doldurduktan sonra benim minik kuzum olmak yerine inatçı bir keçi olmaya başladı. Evet. Ne dersem 'ııııh' bazen sevdiği veya istediği şeylerede bile tek cevabı bu. Bu dönemdeki tek tesellim ise bana "anna" bazen gerçekten isteyerek söylerse "anne" demesi. Gün içinde bazen sabrımı o kadar zorluyor ve beni sınıyorki ne yapacağımı bilemiyorum. Okuduğum kitaplar ve doktorumuz sakin kalın diyor sakin kalmak adına adeta sinirlerimi aldırmışım gibi davranmaya çalışıyorumki şu aralar ben kuzu gibi oldum. Oğlum da hırçınlaşıyor ve zıtlaşıyor sürekli benimle. Bu dönem 36-42 aylara kadar devam edebilen bir dönemmiş umarım bizimki bu kadar uzun sürmez.
" Herkese iyi haftasonları diliyorum"

2 yorum:

  1. kuzu keçi oldu anne kuzu oldu desene
    zor br dönem olarak geçiyor ama inşallah doğru ve güzel şekilde atlatırsınız

    YanıtlaSil
  2. Ah..Ah.. çok zor bir dönem, umarım çabuk atlatırsınız.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...