Dev etamin işlemesi

Dev etamin diyorum çünkü asmaya kalkıldığında odada neredeyse bir duvarı kaplayacak büyüklükte. Bu işlemeyi rahmetli annem yapmış gençliğinde. Bu da sandığımızdaki cicilerden. Evimde bunları değerlendireceğim yerler araştırıyorum. Bu örtü sanıyorum bir zamanlar pek moda olan duvara asılan halı gibi bir amaçla işlenmiş. Üzerinde çiviye asmaya uygun halkalar dikilmiş. Anneciğim bunca şeyi nasıl işledi nasıl sabretti bilmiyorum. Şimdi kendi masa örtümü hatırlayınca utanıyorum. Nasıl bitiricem nasıl işleyeceğim diye ne çok aradım basit bir model. Eskiden ne işler yapılmış böyle sabırla emekle.

4 yorum:

  1. Ne harika birsey bu böyle,annenizin ellerine saglik,lütfen iyi koruyun...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, tabiki..

    YanıtlaSil
  3. Örtüye hayran kaldım.Ne emek ama.Asmaya bile kıyamam.Kirlenir filan neme lazım.Bende ufak tefek goblen işliyorum da bir şey yapıyorum sanıyorum.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Beğenmenize çok sevindim bende katladım bohçaladım sandığımda duruyor bazen daha göz önünde olsa kullansam diyorum bilemiyorum ne yapacağımı rahmetli annemin elişisi kıyamıyorum

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...