Retro Mutfaklar

Retro diye tabir edilen tarzdaki mutfaklara bayılıyorum. Eğer mutfağımı baştan oluşturabilsem kesinlikle böyle olmasını isterdim. Fırının buzdolabının renkliliği geniş ve kocaman görüntüleri çok hoşuma gidiyor. Mutafağa sıcak ve huzurlu bir hava veriyor sanki.
Ben tam bir cnbc-e ve e2 kanalı izleyicisiyim burada bana hitap eden çok program var severek de izliyorum. Bu mutfaklara ilgimde Rachael Ray'i izlerken başladı. Onun mutfağına bayılıyorum. Yemekler çok damak tadıma uygun diyemem ama dekorasyon adına verilen fikirler bazen ilginç oluyor ve bende onlardan esinleniyorum zaman zaman. Ayrıca kullandıkları mutfak aksesuarları tencere ve tavalar da çok güzel. Ben hepsinden istiyorum :-)

Rachael'ın mutfağı



3 yorum:

  1. Merhaba Derya,

    en alttaki mavili olanıda ben istiyorum.İnsanı evinden soğutuyor bunlar.Ne bu böyle hergün yeni tasarımlar.Üf yaa.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  2. Benim linklerimde Begün var, bir onun mutfağına bak bakalım beğenecekmisin..? :)

    YanıtlaSil
  3. Asortik krep; Begune hanım uzun bir süredir izlediğim bir blog. Severek ve merakla takip ediyorum. Gördüğüm kadarıyla da evinin hayranıyım gerçekten çok zevkli bir hanım.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...