Plastikle Savaşan Çanta "GOJEKO"

Bu çantaları ilk defa sanıyorum sevgili Haydins'in blog sayfasında görmüştüm. Tasarımları, amacı verdiği mücadelesi ve tabiki de o şirin ve şık görünüşleriyle hemen dikkatimi çekmiş ve çok beğenmiştim. Dün kurucusu Gökçe Hanımla iletişime geçtim ve kendisinden çok sıcak ve samimi bir davet aldım. Buradan duyurmak belki katkıda bulunabileceğim ufak birşey yapmak adına Ankaralı hanımlara 22-29 Aralık tarihleri arasında Türk Amerikan Derneğindeki 22. Geleneksel El Sanatları Fuarı ve Kermes'i haber vermek istiyorum. Gojeko çantalar orada olacakmış. Bu çantalardan edinmek ve dünya plastiğinin azalmasına kendince katkıda bulunmak isteyenlere veya merak edip görmek isteyenlere duyurulur. Yeniyıl için sevdiklerinize alternatif hediyeler bulunabilir.
TAD Adres: Cinnah Caddesi No:20 Kavaklıdere Tel: 426 26 44
Çantalarda benim favorilerim bunlar..





2 yorum:

  1. Çantalar hem şirin hemde çok anlamlı kermesle ilgili fotoğrafları paylaşırsan bizde gitmiş kadar oluruz Ankara'da oturanlar şanslılar:)

    YanıtlaSil
  2. Üzülerek söylüyorumki kermesi görmeye gidemedim bitmesine de 1 gün kaldı bu gidişle gidemiycemde havalar karlı olmasaydı gözümü karartıp oğlumla düşecektim yollara ama şans bizden yana olmadı bende çantamı internetten alıcam sanırım oysa Gonca hanımla tanışıp çantaları yakından görmeyi çok isterdim. Bu kez Ankarada olmak da yetmedi :-(

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...