16 Ocak 2018

Bir süre okumalar çok iyi gidiyordu şimdilerde birkaç sayfa çevirip bırakıyorum, kendimi kaptırıp gidemiyorum bir süredir, ısrarcı olmayıp kendi halime bırakacağım, dilerim kısa sürede düzelir.
Bugün bir süredir biriktirdiğim birkaç objeyi renklendirip boyamayı düşünüyorum. Kuru meyvelerin altındaki bu tahtaları atmaya gönlüm elvermiyor bir kaçını daha önce boyamıştım, çekmece içinde mini bölmeler olarak veya masa üstünde toparlayıcı gibi işe yarıyorlar. 

Çınar'ın proje ödevinde de bir görevim var, resimlemeyi yapacağım. Ödevimiz bir öykü yazmak, bu ödev önümüze gelince ilk aklımıza gelen şey bu yaz yaşadığımız ama çok üzülerek biten köpek ailesi hikayesini yazmak oldu. Kısa zamanda çok şey yaşadık onlarla, buradan yazmaya bir türlü elim varmamıştı, çok üzgün ve kızgındım yazamadım, bu ailenin mahallece el birliği ile karınlarını doyurmaya çalışıyorduk elbet sevenler kadar bundan memnun olmayanlar da çoktu? bahçelerinde oynayıp dolaşmalarından bizim onları beslememizden falan filan, anlamsız bir sürü şeyden rahatsız olanların bir gün ansızın ortadan kaybolmalarından da sorumlu olduklarını düşünüyorum, ne oldular kimse bilmiyor, yiyemedikleri mamaları, hergün gördüğümüz çalılıktaki yuvalarının boşluğu çok ağırdı, işte bu hikayeyi yazıp resimlendireceğiz. Hatta ilk taslaklar hazır gibi, ödevimizi teslim etmemize daha çok var ama bugün şöyle bir çizim olayına denemelerle bir giriş yapayım istedim, resimler pinterestte bulduğum çizim örnekleri onlardan yararlanacağım.

3 yorum:

  1. Ben de eski rutinime dönmeye çalışıyorum, oluyor gibi sanki ama bakalım işte.

    Hikaye çok güzel olacak eminim. Çöp adam bile çizemeyen ben için harika çizimler yapmışsın ♥

    Ahhh o hazımsız insanlar. Sen bakmıyorsun ya neden bakanı engelleyip üzüyorsun :( O insanlardan o kadar çok var ki etrafımızda.

    YanıtlaSil
  2. Şebnemcim dilerim bende o okuma rutinime dönerim, hikayemiz bitince de paylaşabiliriz belki kararı Çınara bırakıcam :) bakma benimde çizimim öyle şahane değil, yardım alıyorum örneklerden :) sorma o hazımsız sevgiden merhametten yoksunlara söylenecek söz bulamıyorum yavru minicik öyle pıtı pıtı dolanıyor onu kovalayabiliyor eline ne geçerse yakalasa vuracak ama nasıl kıyabilecek bilmiyorum gerçekten yorumsuz yani :(

    YanıtlaSil
  3. Bir minik beagle köpeğim var hayvanlar bize verilmiş birer mucize. Hikayeye çok üzüldüm. insanlar doğayı hayvanlarla paylaşmalı bu yanlış. Doğru olan hayvanlar doğasını bizimle paylaştı bizim yaptığımız ise ev sahiplerini evinden atmak gibi oldu. Biran önce insanlık doğayla yeniden barışmanın bir yolunu bulmalı.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...