Bugün

Hazır hızımı almışken battaniyeyi de aradan çıkarayım dedim. Son birkaç motifi de bitirip, bir sıra daha geçsem mi, kenarı daha farklı mı olsa diyen tüm içsesleri dinlemeksizin dün akşam akışına bırakıp bitiriverdim. Sadece bir maşallah istiyorum çalışkanım ya bu aralar, nazar değmesin.
Ramazana girişte eldeki tüm işler temizlendi yarım yamalak hiç birşey kalmadı. Artık günü akşamın menüsünü düşünerek ve geniş geniş vakit sınırlaması olmadan hazırlayabilirim gerçi çok boş durabileceğimi sanmıyorum.
Hayırlı ramazanlar dilerim bu arada. Bugün TRT1'i en heyecanlı yerinde yayın akışındaki kaldırılacak dizi olarak şaşıfelek çıkmazını seçmesini şiddetle kınıyorum.
Defterleri dolduruyorum biraz da hayal mesaisi yapıcam galiba.

18 yorum:

  1. ayşen yörükoğlu20 Temmuz 2012 00:36

    maşallah 41 kere:))))hayırlı ramazanlar size de...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş yine. rengarenk.

    YanıtlaSil
  3. maşallah deryacım sana, çok güzel olmuş battaniye :)

    YanıtlaSil
  4. Örtü bitmiş ya rahatlamışsındır, nazar değmesin sana:)

    YanıtlaSil
  5. ohh, ne güzel işleri bitirdikçe ferahlıyor insan. ama bence boş duramazsın, küçük, keyifli bir iş başlar gibime geliyor. ben şöyle vakit geçirmelik eğlenceli bir şeyler başlayayım diyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. maşallah canım ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  7. 41000 kere MAŞALLAH... ellerine sağlık çok güzel olmuş her zamanki gibi ne desek boş....defterine ve puantiyeli kıyafetine bayıldım bu arada...
    Hayırlı ramazanlar ALLAH sabır versin tüm oruç tutanlara...

    YanıtlaSil
  8. maşallah ,maşallah 41 kere

    YanıtlaSil
  9. kocaman bir maşallah deryacığım.ellerine sağlık.çok güzel olmuş.iyi günlerde kullanılması dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten maşallah Deryacığım, bu sıcaklarda çok çabuk bitirdin.Battaniyenin renkleri yine harika.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler ayşencim :)

    Nihan küçük mucizem; çok teşekkürler :)

    Teşekkür ederim Nihancım ;)

    Hemde ne rahatlama semicim epeydir elimde sürünüyordu, bitti rafa kalktı :)

    dshandmade; Bencede duramam yarın düşünürüm ne yapsam diye, boş kalmak iyi gelmiyor bana, ben hep uğraşmalıyım birşeylerle, sizede kolay gelsin :)

    seralp; Teşekkürler :)

    Neslicim çok teşekkür ederim :)

    Arzucum en büyük puanlı maşallahı senden almışım :) defterimi kendim yapmıştım CK desenli printten puantiyeli şey benim geceliğim ama elbisesi olsa ne severek giyerdim, aminnnnnn..

    Teşekkürler Nilgüncüm :)

    Sağol Aynurcum teşekkürler :)

    Fatmacım çok teşekkürler :)

    Nazancım aslında başlayalı çok oluyor şükür bitti, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. maşallah.ne zaman baksam sana yenir bir iş elinde.süper marifetli annelerdensin.ah bende olabilsem keşke evimi zor topluyorum.neyse şaşıfelek çıkmazını kaç defa izledim bilmiyorum ama yine olsa yine izlerim harika bir dizidir.hayaırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş bu battaniye, ellerine sağlık. renkler de müthiş.ben de ördüm birkaç battaniye ama bu kadar renk kullanmaya cesaret edemiyorum:))
    görüşmek üzere...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. keyf-i sibel; Teşekkür ederim.. sadece fazlaca sıkılan bir anneyim elim boş duramayanlarından, şaşıfeleği tekrarlarını daha önce izlemedim bu sefer çok memnundum ama en güzel yerde kaldırdılar yayından çok kızgınım

    moriçe; Teşekkür ederim, sizin battaniyeleri de merak ettim bir gelip bakayım bloğunuza, korkmayın renkli olunca daha bir sıcak oluyorlar sanki, ha cesaret birdaha yaparsanız o rengarenk olsun :) bizdende sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. MaşaAllah diyorum çalışkanlığına...yaptığın şeyler çok güzel...bu battaniyeden ben de örmek istiyorum ama tığ işi yapmayı hiç bilmiyorum ;) hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  16. şule; Teşekkürler :) tığ işi kolay öğrenilir yapımıda keyiflidir, uamrım sizde yaparsınız, sizede hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  17. yaptıklarınıza ve çabanıza bayılıyorum sızden cesaret bularak bende motıflı battanıye örmeye basladı bır acemı caylak olarak:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...