Bu Blogda Ara

1.08.2012

2. Baskı "Satılık Battaniyeler"




8 yorum:

aynur çelik dedi ki...

bol müşteriler canım

Sena Çeyiz dedi ki...

Ellerinze sağlık.
Hemen sahip bulurlar inşallah. :)

Adsız dedi ki...

DERYA HANIMCIĞIM, YAKLAŞIK İKİ HAFTADIR MAİLİME GİREMİYORUM, SANIRIM BİR SORUN VAR. 1 NUMARALI BATTANİYE ÇOK HOŞUMA GİTTİ. NASIL BİLGİ ALABİLİRİM ACABA, FİYAT KONUSUNU KASTETMİŞTİM. GÜL AKTAŞ

Derya Kuzusu dedi ki...

Teşekkürler Aynurcum :)

Sena; İnşallah :)

Gül Aktaş; Gül hanım bir numaralının fiyatı 75 tl.

Nazlıhan Şevik dedi ki...

Ellerine sağlık, kayınvalidemler yapıyorlar ama bu tarz yoksa eğer alırım senden. Bayılırım çünkü bunlara, renk renk :)

Adsız dedi ki...

tamam o zaman çok sevindim:))) nasıl alabilirim buraya adresimi nasıl yazayım ki? Ben size nasıl parayı gönderebilirim? telefon numaramı yazsam yine olmaz. Siz ne dersiniz?Çok tatlı bir battaniye, diğerleri de öyle...

eklojit dedi ki...

en sondaki battaniyenin fiyatı nedır acaba??

Derya Kuzusu dedi ki...

Nazlıhan; Çok şanslısınız o zaman, bende çok seviyorum :)

Gül Aktaş; Gül hanım kendinize bir tane daha mail adresi alın diye tavsiye edebilirim, ben sizden adresinizi öğrenirim yoruma yazarsınız okuduktan sonra yayınlamam ancak ben size bilgilerimi nasıl ileteceğim? değil mi o yüzden bir adres daha edinin diğerini kullanamıyorsanız bence böylesi çok daha iyi.

eklojit; Lütfen mail adresimden ulaşırsanız çok sevinirim.