Bu Blogda Ara

23.07.2012

Ayrılık zamanı..

Ev değiştirme planları beni yavaş yavaş azalıp sadeleşmeye hatta köklü birtakım değişiklikler yapmakta zorunlu bıraktı. Oda oda ortaya dökülüp dolap çekmece, kutular ne varsa hepsi için elenme ve ayrılık zamanı. Öyle yığın yapıp birşeyler biriktirmeyi sevmiyorum, zaman zaman ki bu genelde çocukluğumdan kalma eşyalar içindir ortadan kaybettiğim için pişmanlık duyduğum çok olmuştur ayrı ama kalabalıklar da fenalık getirmekte özellikle bir ortaya döküldüler mi işin içinden çıkmak zor oluyor gerçektende. Konuya fazla kenar süsü yaptım sadede gelelim, yukarıda görmüş olduğunuz battaniyeler satılıktır. Yanında sürpriz hediyeleriyle. Kışa hazırlık yapmak isteyenlere özel fiyatlarla. Mail adresimden ulaşıp istediğiniz battaniye hakkında özellik, ebat, fiyat ve daha çok resim isteyebilirsiniz. Onlarla ayrılık zamanı geldi, dolabı bekleyeceklerine onları severek kullanacak yeni evlerine gitmeleri ve bana da yer açmaları hiç fena olmayacak diyorum bir parça hüzünle. 

14 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Harikalar! Bir o kadar da bende olmasa bir kaçını mutlaka alırdım.

yaseminkale dedi ki...

deryacımm şu ev değiştirme işini il değiştirmekde eklensede yamacıma gelseeen:)

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Hepside birbirinden güzel el emeği göz nuru battaniyeler, sen bir parça hüzünlensende eminim yeni sahipleri çok mutlu olacaklardır.eline emeğine sağlık olsun hayırlı ramazanlar canım.

Vintage Duygular dedi ki...

Ben fiyat ve ebat hakkinda bilgi isterim, 4 ve 5 numaranin ;) Tesekkür ederim

Adsız dedi ki...

sizden haber bekliyorum zeynep albayrak

gonca dedi ki...

örgülerinizin hepsini çok beğeniyorum.sakıncası yoksa 5 nolu örtünün ebatlarını ve fiyatını öğrenebilirmiyim?

Nilgün Komar dedi ki...

allah yenileri ile kavuştursun :)

Derya Kuzusu dedi ki...

Begonvilli ev; Çok teşekkürler ;)

yasemincim adım adım inşallah önce semt sonra il :)

marifetane; Çok teşekkürler, sizede hayırlı ramazanlar dilerim :)

nilgüncüm ne diyeyeim bilemedim artık bir doygunluk oldu sanırım battaniyede amin desem mi demesemmi bilemedim valla sağolsın :)

ruşyena dedi ki...

dün e-mail göndermiştim, gitmedi mi acaba?

Derya Kuzusu dedi ki...

ruşyena sizden mail almadım, gelmedi deryakuzusu@rocketmail.com tekrar deneyin iterseniz :)

gonca dedi ki...

bende mail atmıştım cevap alamadım:))

ruşyena dedi ki...

az önce yeniden yolladım... umarım bu kez gitmiştir.

Derya Kuzusu dedi ki...

Sevgili Gonca ve ruşyena; mailleriniz geldi, spam folderına düşmüş, o yüzden görememişim :(

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

1-2 gün okudum ama yorum yazamadım. Örtülerin hepsi gitmiş sanki. Elinde varsa bana ölçü ve fiyatını mail atar mısın Derya'cım?