Aralık ayı çekilişi


Geçekten son iki yorum beni dumur etti yani, insanı çekilişten soğutan cinsten, 

1- ne tarih kavramınız var hanımlar ne de yazılanları okumak gibi bir iyi huyunuz.

2- Benim çekilişlerimde şartların hazırlığı diye birşey yoktur, çünkü şart yoktur, bizi okuyanlar ve tanıyanlar bilir. Ama bundan sonraki şartım yalnızca çekiliş peşinde koşturanların değil, zaman içinde yorumlarıyla tandığım kişilerden oluşmasını şart koşacağım..


Bu yazının da okunacağı konusunda şüpheliyim ama yine de yazdım bir daha bu posta çekilişe katılıyorum şeklinde komik bir yorum daha gelmesini istemiyorum.


Aralık ayı çekilişini düzenlemeyi düşünmüyordum ama içinde olduğumuz aya ve yeniyıl ruhuna o kadar aykırı geldi ki bu durum, düşündüm taşındım, biliyorsunuz hediyeler benim el emeğim ürünlerden oluştuğu için açıkçası elimde ne hediye edeceğim malzeme ne de bu sürede hazırlayabilecek gücüm vardı. Ama bugün yakın zamanda ördüğüm koltuk örtüsünü hediye etmeye karar verdim. Yine biraz heyecan olsun istedim. Yeniyıl hediyesinin bence en makbul olan tarafı sürpriz olması onun için battaniyenin yanısıra hazırladığım diğer hediyeleri gizli tutacağım. Kazanan isim hediye paketi kendisine ulaşınca öğrenecek. 31 Aralık günü çekilişi yapacağız kuzucuğumla, kazanan isim erkenden öğrenecek. Her zamanki gibi yazının altına ama bu sefer mail adresinizle birlikte yorum bırakmanız yeterli. Herkese iyi şanslar dilerim..

63 yorum:

çınar dedi ki...

ellerine sağlık yeniyıl esintisi şimdi geldi buralara

Ecehan dedi ki...

gönlünü seviyorum...
belki bir parça da bana geçer diye onu istiyorum bu sefer.
d.guralp@hotmail.com

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Merhaba;
Yeni yıl yeni heyecanlar demek, tam aralık ayına yakışan bir çekiliş olacak:)
Herkese şans diliyorum.
harikalaratolyesi@gmail.com

Adsız dedi ki...

SLMLAR HEDİYENİZİN EL EMEĞİ OLMASI EN GÜZELİ İNŞALLAH KIZLARIM VE BANA ÇIKAR.AYNUR ÇELİK memet_celik7575@hotmail.com

Bahar YORGUN dedi ki...

ben istiyorum ben bennn :)) yorgunbahar@gmail.com
baharinelleri.blogspot.com

Adsız dedi ki...

İLK YORUM YAPAN BEN OLMAK İSTEDİM.
SİZİ DÜZENLİ TAKİP EDEN BİRİ OLARAK İLK DEFA ÇEKİLİŞE KATILACAĞIM UMARIM ŞANS BANA VE KIZIMA GÜLER. SİZEDE 2012 YILINDA ÇOK ÇOK SAĞLIK , HUZUR VE MUTLULUK DİLİYORUM.
SEVGİLERİMLE ŞERİFE,
suzel14@hotmail.com

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Herkese bol şans dileyerek severek katılıyorum. (serensch@gmail.com)

Back to Black dedi ki...

bu sefer umutluyum şansım bol olsun bakalım

polpinar@ttmail.com

Gul/İnn dedi ki...

süper bir doğumgünü hediyesi olabilir bana..gulinozgur@gmail.com

PillePalle.... dedi ki...

The blanket is pretty nice! I loved the idea to make "a house" out of the documents disposer. I see that you are very busied with different handicfraft works.
Best regards PiPa

anne kaleminden dedi ki...

ben istiyorum, umarım beni olur :)
annekaleminden@gmail.com

selin dedi ki...

çekilişe katılmak istiyorum :)cnsln@hotmail.com

Mery'nin Günlüğü dedi ki...

Ellerinize sağlık.Çok güzel olmuş.
Şansımı denemek istedim.Yanlız bir şart yokmu zaten büyük bir zevkle izliyorum seni ama blog da duyurmak gibi şartlar yokmu..yoksa benmi anlamadım.Sevgiler...

mery5393@hotmail.com

margazit dedi ki...

Şansımı denemeye geldim. El emeği olan herşeye bayılırım. Seninde tığ çalışmalarını çok seviyorum.. İnşallah şanslıyımdır. mail adresim:
krizantem_2609@mynet.com

funda... dedi ki...

ilk yorumu yapan ben olayım bu sefer. umarım bana çıkar çünkü el emeği göz nuru benim için çok kıymetli.bu modelin mavi beyazını henüz karnışımda olan oğlum için battaniye olarak ördüm. eee yanında bir de bu olursa şahane olur yani....

yasenin dedi ki...

merhaba çekişinize katılmak istiyorum çok güzeller
ycelik1@muhasebat.gov.tr

birdy dedi ki...

benn bennn istiyorumm:)) birdywerina@gmail.com

alonenes dedi ki...

ben de varım:))
alonenesli@gmail.com

evdebirMELEK dedi ki...

ben de şansımı denemek istedim bu güzel koltuk örtüsünü görünce. şimdiden yeni yılınız kutlu olsun. 2012 herkese mutluluk getirsin...

melekyilmaz@gmail.com

tülin dedi ki...

Bana çıkarsa Lösev e bağışlarım bu battaniyeyi.Hadi bakalım :)
tbozkoyunlu@hotmail.com

ruşen dedi ki...

bu güzel şeyi istiyorum... çokkk! :)

writingwoman17@gmail.com

burcu dedi ki...

herzamanki gibi çok şeker:)şimdiden iyi yıllar dilerim..
burcu_bloom@hotmail.com

modabahar dedi ki...

Çok iyi düşünmüşsün:))
Bir ara denemiştim bu modelden büyüdükçe değişti örgü,kıvrıldı,yamuldu:))
Bana çıkarsa sevinirim yani ..

rengarenkhayat30@gmail.com

BÜŞRA dedi ki...

ne diyim çok güzelmiş herkese bol şans bende şansımı denicem

busrakaya8925@hotmail.com

Çaçaron Blog... dedi ki...

ben de varım..benirahattadinle@gmail.com

ganfi dedi ki...

çekilişlere dayanamam hadi bana çıksın:))
fizaber@gmail.com

Adsız dedi ki...

yaptıklarınızı ilgi ile izliyorum, ellerinize sağlık.. el emeği göz nuru bu parçanızı da hediye etmeniz büyük incelik.. ayse t.
boccuk@yahoo.com

serap dedi ki...

hediyenin en güzeli el emeği olandır..hele gıpta ile izlediğim ama uygulama kısmına geçemediğim el işlerinizden biri hediye olunca lütfen şanslı olayım diyorum..
bayram.serap11@hotmail.com

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ben de katılmak istiyorum.... blogumda hemen paylaşacağım... sevgiler.. inşallah bana çıkar...

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

http://evimbenimsarayim.blogspot.com/2011/12/derya-kuzusu-bu.html

SEVGİLER..

SEVECEN dedi ki...

varım....sevecen.sevecen82@gmail.com

zehra dedi ki...

ellerinize sağlık çekilişte bende varım.zehracanbolat@mynet.com

ilknur dedi ki...

yeni yıl herkese sağlık ve mutluluk dolu günler getirsin inş.
birde senin el emeği göz nuru hediyelerini getirsin tabi :)

similk43@gmail.com

başıyazmalıkız dedi ki...

merhaba..hediyeler benim olsun çok isterim bakalım şans yanımda olcaka mı basiyazmalikiz@gmail.com

undenied dedi ki...

slm izleyiciniz oldum.blogrolluma da ekledim sitenizi.hediyenize talibim
Benim bloguma da beklerim.
mail:
et_hotmeyil.com@hotmail.com

şükü dedi ki...

bende isterim :)) ellerinize sağlık çok güzel bu arada..

şükriye arslan
sukriye-arslan@hotmail.com

3prenses dedi ki...

her zaman ki geleneksel dileğim ile... inşallah bana çıkar:)

Nur dedi ki...

erenurr@gmail.com geçen yıl aralıkta kazanmıştım bu yılda öyle olur inş. :)

Adsız dedi ki...

derya hanım, gönlünüze sağlık..daha önce de katıldım..çıksa da çıkmasada olur.önemli olan bu birliktelikler.şimdiden teşekkürler..yeni yıl güzellikler getirsin inşallah.

ayseguldurmaz06@hotmail.com

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım; ben böyle şeyleri hep kaçırırım geç görürüm vesaire. Olsun ne yapalım:)bu da diğerleri gibi harika olmuş ellerine sağlık. bana diktiğin yastıkları mutlu mutlu kullanıyorum hatta koruma altındalar resmen sürekli düzeltiyor pof pofluyorum hani böyle kabartırız falan ya:)evimize renk katıyor.iyiki onları bana hediye ettin:)teşekkür ederim. bu güzel örgüyü kazananın da gözü gibi bakacağına eminim:)kocaman öpüyorum

Adsız dedi ki...

Bana çıksın bana :))
Yeni yılda her şey gönlünüzce olsun bu arada ...
btlkrtl@gmail.com

Neşe Kılavuz dedi ki...

çok güzel ellerinize sağlık.
kazanmak isterim.
Neşe Kılavuz
neseege@mynet.com

Adsız dedi ki...

Umarım bana çıkarrrrrr:))
asy.kamile@hotmail.com

Çılgın Mevdoş dedi ki...

HERKES YENİ YIL ŞEREFİNEHEDİYE DAĞITIYOR BENDE Mİ DAĞITSAM ACABA .
mevdos.sen@gmail.com

Adsız dedi ki...

yeni yılınız kutlu olsun.naile nailekaragoz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Her çekilişte şansımı deniyorum. Belki bu sefer çıkar. Çıkmasa da bu heyecanın içinde olmak güzel. Sizden ilham alarak yaptığım çok şey var.
Gamze Demir.
gamze@kalisan.com.tr

Adsız dedi ki...

sevgili kuzucuk sana ve herkeze
iyi seneler bol şanslar
bende kazanmak istiyorum
sevgiler
Merih Cenktaş
mcenktas@tepehome.com.tr,

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Ellerine sağlık deryacım..güzel çekilişine bende katılıyorum..marifetane@gmail.com..

kübra dedi ki...

merhabalar ben de izleyicinim sevgiler...

kübra baştuğ
mavimorlacivert@hotmail.com

şengül ilbay dedi ki...

bende kuzumun şansına katılıyorum sengul000@windowslive.com

ebrulikedi dedi ki...

senin çekilişlere katılmadan duramıyorum.çok güzel bir örtü.hadi bakalım hayırlısı.

Adsız dedi ki...

elinize sağlık bende dayanamadım katılmak istedim herkese bol şans oya oyayil.64 @ gmail.com

leyya dedi ki...

avv bunu kaçıramam.gidip facebookta da paylaşacağım bu güzel haberi:)

leyya@caputagaci.com

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok güzel bir battaniye olmuş izmire gelirmi acaba dur bakalım:))
orgucantam@gmail.com

GÜLŞAH dedi ki...

Marifetinize hayranım,zincir çekmeyi bilmeyen ben bu hediyeyi kazanırım inş.Herkese iyi yıllar.(hasan_reis77@hotmail.com)

bendeoruyorum.blogspot.com dedi ki...

elinize sağlık.bende katılabilirmiyim:) sebahatinal03@hotmail.com

HoBiHuZuR dedi ki...

tesadüfen girdim bloğunuza gezinirken çekilişinize rast geldim..katılayım katılmışken de beğenilerimi hayran kalışlarımı sunayım size...herşey harika her yaptığınız ...Sevgiler...

hobihuzur@gmail.com

Emine Dikmen dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok hoş şeyler yapıyorsunuz.Ben de sizi takip ediyorum. Bloguma bir bakarsanız sevinirim. Çekilişi şimdi duydum. Ben de bir şansımı denemek istedim. Blogum:emineninhobidefteri.blogspot.com
emine.dikmen@hotmail.com

нiℓкαт dedi ki...

çok güzel görünüyor.. ellerinize sağlık..

hilkatfenavi@gmail.com

suzan7814 dedi ki...

mrb.bloğun izleyicisiyim ve elinizin emeğine sağlık.gerçekten çok güzel olmuş.bende taliim:)

suzan doğan
suzan7814@hotmail.com

Derya Kuzusu dedi ki...

Suzan hanım bu çekilişe katılamazsınız çünkü bir yıl geç kaldınız :) 2011 yılı Aralık ayına ait bu, isterseniz yenisine katılın bir hafta sonra yayınlayacağım katılım postunu.

aslıhan dedi ki...

slm cnm;şartlar tamamdır face sayfasını begendim aynı zamanda takipteyim hediyelerin süperr. şanslı olmayı dilerim:) linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

Derya Kuzusu dedi ki...

Geçekten son iki yorum beni dumur etti yani, insanı çekilişten soğutan cinsten,
1- ne tarih kavramınız var hanımlar ne de yazılanları okumak!

2- Benim çekilişlerimde şartların hazırlığı diye birşey yoktur, çünkü şart yoktur, bizi okuyanlar ve tanıyanlar bilir. Ama bundan sonraki şartım çekiliş peşinde koşturanların değil, zaman içinde yorumlarıyla tandığım kişilerden oluşmasını şart koşacağım..