16 Ekim 2010



Ankara'da yoğun yağışlar var. Bugün bu yağmur sokağa çıkmamıza engel olamadı, ilk saatler fazla etkilenmedik, ama ilerleyen saatlerde sular seller arasında evimize zor ulaştık.


Tahmin ettiğiniz üzere Ulus ilk durağımızdı. İpek Abla'nın dükkanına uğradık önce, ahşaptan yaptığımız kapı yazısını bıraktık.
Bu pozları verirken yağmur çiseler şekildeydi. Birkaç fotoğraf çekmemize izin verdi.


İyi ki sen varsın kuzucuk, yoksa annecik bu bloğa ne yaptığı elişlerini nede başka bir şey, veryansından başka bir şey yazamazdı. Bazen bunalımlarımın nedeni olsanda, en çok da benim bu bunalımlardan çıkma nedenimsin.

2 yorum:

  1. Bu gün yağmura biz de(iki oğlumla) yakalandık:))

    Çalışmalarınızı zevkle takip ediyorum. Bir heves battaniyelerden örmek istiyorum ama nasıl ip almam lazım? Bebek battaniyesi için:)

    fatma

    YanıtlaSil
  2. Fatma; Merhaba, ben battaniyelerimde lif ipi denilen iki katlı ipler var, onları kullanıyorum, Kristal'in Opal markası en çok aldığım ama diğer markalar da güzel. Hem yumuşak hemde kullanışlılar bana göre. Çok kalın olmamaları da avantaj tabi, sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...