17 Şubat 2018

Birkaç işi bir arada yapınca her gün aksatmadığım blog yazılarım biraz sekteye uğradı. Kışı yaşamadan bahara geldik sanki, havada ve doğada, bahçelerde böyle bir hal var. Dolayısıyla bende de bir temizlik hisleri uyandı ve tüllerle camlarla başladım. Örgülerde kaldığım yerden devam edersek, üç günün motifleri bunlar. Bakalım sırada neler olacak. Yeni motif araştırıyorum sürekli.
Yeşil mercimek çimlerine devam. Salataların ayrılmaz parçası oldu. Beslenme rutinimize faydalı besinlerle devam etme çabamız devam ediyor. Neden? ne faydası var? nasıl yapacağız? derseniz buraya  tık.
Temizliğin yanısıra illaki kullanacağım bir şeye dönüştürmeye taktığım kırmızı kazağın yenileme işi de bitti. Geçen yıl örmüştüm bir heves ama kazak olarak hiç kullanmadım sonra hırkaya çevirmek istedim çünkü en çok kullandığım şey.  Bir ara sanki ip yetmeyecek gibiydi ama neyse ki yetti. Bu haliyle daha çok kullanacağıma eminim. Bu hırkalarda seri yapmış gibi oldum önce krem şimdi kırmızı :)
Dün aklıma düşmesiyle bir çırpıda yapmaya giriştiğim portakallı anne kurabiyesi. Klasik kek hamurunun katı yoğurulur bir hamura dönüştürülüp şekere batırmak suretiyle ortaya çıkan oldukça lezzetli ve doyurucu bir kurabiye.

4 yorum:

  1. You are always making and baking such lovey things. I've not tried sprouting lentils yet but have friends who do and they remark how easty and beneficial it is.

    YanıtlaSil
  2. Bloga iki satır yazmak bazen zaman alıyor ve biz o zamanı yaratamıyoruz maalesef :/ Ama olsun buralarda olalım da... Artık yazmayan bir sürü arkadaşımızı düşündükçe üzülüyorum.

    Yeşil mercimek çimlendirme hiç aklıma gelmemişti. Bakalım ben neler yapabilirim.

    Hırka ben de çok kullanıyorum. Kazaklar beni sıkmaya başladı artık. İnce bir şeyin üzerinde hırka daha kullanılabilir oldu. Kırmızı da pek güzel ♥

    Öpüyorum seni, mutlu bir hafta sonun olsun

    YanıtlaSil
  3. Thank you very much, Tammy, the words of praise I have received from you make me happy. Since I learned the benefits of the health of the lentil grass, I try to do it, I wish a happy weekend :)

    YanıtlaSil
  4. Şebnemcim aynen eskiden ne çok kişi vardı yorumlarla tanımıştık birbirimizi çok güzeldi, zaman yaratmaya çalışıyorum çünkü hala çok seviyorum blog yazmayı resim çekip paylaşmayı. Yeşil mercimeği tavsiye ediyorum özellikle yerli güzel bir mercimekten yapılmış çimleme çok değerli kansızlıkla ilgili sorunlara ayrıca iyi geliyor, hırkamı beğendiğine de çok sevindim çok teşekkür ederim keyifli olsun haftasonunuz sevgiler, öperim ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...