20 Ocak 2018

Başlasın tatil, yaşasın tatillll... Birde kar yağsa hatta azıcık bu tatili uzatsa :) Kutlama elmalı pastası yapıldı hemen, hemde seve seve. Bu yıl bu elma ile mısır düşkünlüğünü çözemedim demek ki ihtiyaç var bende.
Aslında tatil, tatil diyoruz ama tatil demek çok geniş olmasa da özgürlüğün bitti demek, bilgisayar, tablet ve telefonlarla cebelleşmek demek, sınır koymada sorunlar demek, sıkıldım ne yapayım masallarını bol bol dinleyeceğimiz çok da toz pembe olmayan bir süreç olsa da yine de uzar mı ihtimalini düşünmeden edemiyoruz :)
Bu yıl sakladığımız kendi karnelerimizi çıkardık ortaya, Çınar şöyle gerçek bir karne görsün diye, eskiden daha bir özel ve özenli idi, şimdiki karneler bana çok baştan savma geliyor. Bu yıl benim dahil olduğum sosyal medya kısmında çok fazla karne ve belge paylaşımı görmemek beni mutlu etti. Çevre kendini göstermek  ya da senin notlarının veya belgelerinin ne olduğunu öğrenmek isteyen tiplerle dolu. Araştırmacı yaklaşımlarını, seviye araştırmalarını, çözemedim, anlamıyorum, saçma geliyor, biz kimseyi merak etmiyoruz acaba sorun bizde mi?  :)  Konuya güzel bir nokta bu yazıda. İyi tatiller.....

6 yorum:

  1. Derya'cım, yine döktürmüşsün :)
    İyi eğlenceler tatilde, dilerim güzel geçer tatiliniz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Ezgicim, öperim sevgiler.. ;)

    YanıtlaSil
  3. Paylaştığın yazıyı çok sevdim :)
    Bir heves mi desem ben de bilemedim işte :))

    YanıtlaSil
  4. Elmalı turta bir önceki kar manzarası sonrası çayla olsa da yesek dedirtti bana. Bazı blog arkadaşlarımla komşu olduğumu hayal ediyorum, ben de anne poğaçası yapıp getirirdim:) Son cümlede sözünü ettiğiniz yazı öyle haklı ki nasıl çözülecek bu sorun bilmiyorum, zira geleceğe yönelik daha iyi günler ve güçlü bir nesil için bilgi harmanı değil az ve öz hayata geçen biz olan yüklemeler lazım taze zihinlere objektif ve hakkaniyetli. Tatil uzasın valiye komik tweetler atılsın, komşularla kar topu. Hayaller sıcak, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Şebnemcim teşekkür ederim, sadece heves amaçlı olanlarda vardır elbet sözüm onun dışındakilere :)

    YanıtlaSil
  6. Begonvil sokağı ; Ne şahane olurdu poğaçalar elmalı turtalar ve çaylar eşliğinde gerçekten sıcak hayaller insanın içini ısıtan :) diğer konu malesef gün geçtikçe daha beter bir hal alıyor bence :(

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...