13 Aralık 2017

İki gündür pek bir hoşnutsuzdum kendimden, çok sıkılmış bunalmış hissediyordum. Bu tarz hallere karşı pek çok mantıklı açıklamam ve doğaldırına vermem olmasına rağmen yolu bulup çıkmakta çok zorlandım. Kendimi dışarı attım tabiki, uyguladığım kendini daha iyi hissetme konusunda en iyi ilaçlardan biri bu olabilir, serin sabahı yaşamak, ürpermek üşümek inanılmayacak kadar iyi geldi. Uzun uzun yürüdüm, yoruldum ama o uzun sürelerde gezinirken hiç yorulmayacak gibiydim. Hobi mağazalarını gezerken kendime yapacak birkaç işe karar verdim bu arada, fikir kıtlığı çektiğim şu günlerde burun kıvırdığım pek çok işe göre bana yaparken keyif verecek birşeyler. 
Kurabiyeler akşam akşam düştü aklıma, hadi üşenme kalk yap dedim. Gündüz yorgunluğuna rağmen keyifle yaptım. En çok süsleme kısmı için heyecanlıydım o da sabaha kaldı. Tarçınlı, zencefilli miss kokulu kurabiyeler. 
Kırmızı sevdası sürüp giderken bugüne kadar ki şapkalarıma göre farklı bir model olduğunu düşündüğüm bir şapka deneyeceğim. Rengini tahmin edersiniz :)
Rengarenklik baktıkça beni mutlu eden birşey. Bir süre önce denediğim eldivenlerimi bu defa  ilkinden edindiğim bir takım tecrübelerle yeniden öreceğim. Bunun biraz lastiği kısa olmuştu mesela.
Kar beklentilerimiz suya düştü, Ankara'da soğuk ama güneşli sonbahar tadında günler yaşıyoruz.

6 yorum:

  1. Özlem; Biliyordum bir açıklaması vardı :)

    YanıtlaSil
  2. Bana da yürümek iyi gelir hep kendimi kötü hissettiğimde...
    Kurabiyeler enfes gözüküyor. Ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  3. Ahh Derya'cım bende de bir bitkinlik, genel yorgunluk sorma.. Diyorum kendime ben böyle hissetmem normalde. Provada gözlerimi kapatsam uyuyacağım o derece. Soğuklara yordum ben. Acaba bir anda kış geldi de enerjimizi mi yuttu ?
    Bir de sabah evden çıktım aa bir baktım ki senden kart gelmiş :) Çok mutlu oldum çoook.
    Eline emeğine sağlık, bayıldım..
    Bu arada kurabiye harika olmuş. İnşallah fırsat bulursam kurabiye yapacağım yakınlarda :)
    Sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Şebnemcim :)

    YanıtlaSil
  5. Ezgicim bu hal tek bende değilmiş demek ki hepimizi etkileyen bir şey, kartımın ulaşmasına çok sevindim tabiki beğenmene de, dileğim bir an önce üzerinden atman bu halleri ve mutfağa girmen, demek ki yakında gözlerimiz yine bayram edecek güzel fotoğraflarınla merakla bekliyorum, sevgilerimle... ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...