20 Ekim 2017

Geyikli yastık projesi kumaş ihtiyacı yüzünden haftasonunu bekleyince pinterestte görüp beğenediğim keçe broşlar aklıma geldi. Öğle arası hazır malzemelerim de elimin altında olunca yaptım sadece arkaları için iğne alıp onları dikeceğim.
Günlük beş motif, bu kuralı koyduktan sonraki gün uygulanmadığı için dün sekiz motif olarak arayı kapatmaya çalıştım, ders vakti gelince on olamadı, olsaydı iyiydi. Yeleğin diğer kısmının bitmesine az kaldı. Arkaya başlayacağım önler kadar az ilmek olmayacağı için belki o biraz daha yavaş ilerler.
Dün öğle istek üzerine pizza hazırladım. Şu ara mısır ekmekleri, helvalar, pizzalar derken kendimi biraz raydan çıkmış hissediyorum, aklımdan browni ve aldığım donmuş ahududularla bir pasta geçiyordu ama bu şartlarda ya yapacağım ama nefsime hakim olacağım yada herkesi bundan mahrum edeceğim.

6 yorum:

  1. Deryacım yine ellerine sağlık. Broşların zaten çok tatliş olmuş amaaaa kot montun üztünde efsane olmuş, aşırı biğendim; güle güle, sağlık, huzur dolu keyifler versin sana inşallah. Hakkatten n'olcek bu ünük işleri ben de bilemeyom ;-))))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ececim, valla bende bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Broşlar şahane olmuş, kot cekete de tam uymuş.. O nasıl güzel bir pizza ellerine sağlık.. Browni diyorsun meyveli pasta diyorsun. Gözleri kalpli emoji oldum şu an.. Pazar ben de bir şeyler yapayım bari.. Ama evde pişmiş bu güzellikler nasıl da mutlu ediyor insanı.. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Ezgicim, işler kontrolden çıkmadan durmam lazım kendimi tutmam lazım :) bakalım sen ne yapacaksın, kolay gelsin, mutlu haftasonları..

    YanıtlaSil
  5. Keçeler harika olmuş canım ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler Nonicim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...