16 Ekim 2017

Birkaç kare motif yaptıktan sonra bu yuvarlak modeli örmenin çok daha eğlenceli olduğuna karar verip bunlara geçtim. Hedef battaniye tabiki. Evdeki bilmem kaçıncıya ek bir tane daha ama farklı bir renk olmak şartıyla. Şimdilik rengine karar vermedim, evde kırmızı var ama favori rengim birde bu modelden olursa fena olmaz ya da gri bilemiyorum. Şimdilik orta kısımları örme hevesindeyim, benim yapacağım deyip vazgeçtiğim çoktur, bu defa elim boş kalmasın, sıkılınca öreyim, az ilerledikten sonra ki hadi bitsin diye hızlanmayı ve bittiğindeki keyfi yaşamayı planlıyorum .
Çorbalarda menümün epey kısıtlı olduğunu farkettim, alışıldık ve bilindiklerin yanına zaman içinde pek bir az tarif eklemişim. Şu günlerde farklı birşeyler yapma isteğim var, mesela lahanayı sadece sarma olarak veya kapuska olarak değil çorbasını yapmak istiyorum, kırmızı pancarı sadece salataya rendelemek veya turşu olarak tüketmek yerine farklı tariflerini yapmak istiyorum. Mutfağımda bir aydınlanma ve yenilik dönemi başlıyor, deneyip beğendiklerimi buradan paylaşıp önereceğim. Tarif kitabım Maranki'nin şifalı yemekler kitabı, bir ara tv de de çok revaçtaydı kendisi hemen hemen her kanalda her gün görürdük o dönem almıştım, içinden sadece enginar tarifini denemiş olmam kesinlikle benim ayıbım ki o tarifi de çok beğenmiştim. Şimdi diğerlerini deneyeceğim. Yeni haftanız güzel olsun...

2 yorum:

  1. Mutlu haftalar. Motif çok güzel. Şu sıralar motif arayışındayım, sizinki pek bir hoşuma gitti.
    Çorbaları çok seviyorum tam mevsimi. Ankara'da soğumaya başladı zaten.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Ezgi sanada mutlu haftalar :) motifimi beğendiysen tavsiye ederim hızlı da ilerliyor.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...