23 Mart 2017

Bahar iki gündür kendini iyice hissettirmeye başladı burada. Pırıl pırıl güneş, kuş cıvıltıları, özlemişiz. Botları montları bir süre önce kaldırıp sonra tekrar çıkarmak zorunda kalmıştım. Daha erken olması umurumda bile değildi, gelsin istiyorduk. Mart sürprizleri umarım bu kadardır. Henüz bahar dalları fotoğraflayamadım önümüzdeki günlerde bu işin peşindeyim. Bu bahaneyle uzun bir yürüyüş beni bekler..
Örgüm devam, hem hızlı ilerliyor hemde çok keyifli. Bu defa ufak model değişikliği yapıcam düşük kol bir hırka deneyeceğim, umarım çok fazla sök-ör yapmadan modeli oturturum.
Aramızda çiçek açtığı vakti karıştırıanlar var, yılbaşı çiçeğimiz Mart ayında bize çiçekler veriyor.

2 yorum:

  1. aaa yanılmıyorsam sen bir ara yine bu modelden hırka örmüştün ve çok tatlı olmuştu...Bizde çiçek kalmadı hepsi meyveye döndü ;-(Seni ve Çınar'ı kocaman öptüm...Seni hergün görürsem ne mutlu oluyorum bilemezsin ve rengârenk...

    YanıtlaSil
  2. Evet Ececim doğru hatırlıyorsun onu hediye etmiştim bu yıl bir tanede kendime örmek istedim, Sizin oralara bahar daha erken uğruyor tabi, bizdekiler yeni yeni uyanıyorlar, çok teşekkür ederim burası başka bir yer,başka bir dünya ne ayrılabildim bir süredir nede dahil olabildim ama bugün hala birşeyler yapmak istiyorsam burada sen ve senin gibi güzel insanlar sayesinde, yorumlara bakıp taa yıllar öncesinden hatırladığım isimleri görünce nasıl mutlu oluyorum anlatamam, çok teşekkür ederimm hepinize :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...