17 Haziran 2016

Geçtiğimiz gece nihayet dikişlere el atabildim ve uzun bir süredir bu örtüye biriktirdiğim tüm kumaşları kullandım. Dolaba bir örtü daha eklendi ama ortalıkta gezinen torbalar dolusu parça kumaştan kurtuldum.
 
Bu defa aralara eski işlemeler katmaya çalıştım denk geldikçe, biraz çarpık biraz çurpuk ama sevdim yinede.
Buldukça kaneviçe almaya ve hayata geçirip kullanmaya devam..
Saksıdaki hali beni endişelendirince ortancamı bahçede sevebileceği gölge bir yere dikmiştim. Sanırım yeni yerini sevdi...

9 yorum:


  1. Merhaba Derya Hanım, ellerinize sağlık, örtünüz çok güzel olmuş. İyi günlerde kullanın inşallah. Ben de bir iki senedir istediğim dikiş makinesine birkaç ay önce kavuştum ama artık evde iki afacan olduğundan ve tabii kendimin biraz tembel oluşundan pek açıp dikemiyorum. Henüz kızıma iki basit etek diktim. İnşallah böyle güzel örtüler vs. de dikilir bizim evde de.
    Hayırlı geceler.
    Naciye

    YanıtlaSil
  2. Naciye hanım teşekkür ederim, eminim çok güzel işler yaparsınız, kolay gelsin şimdiden, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Derya hanım eski takipçilerinizdenim.. Bloğunuzu seviyorum. Artık iyice instagram müptelası olduk. Bence tam size göre. Lütfen gelin instagrama

    YanıtlaSil
  4. Hem blog hem instagram olsa keşke..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili gönülbağı, çok teşekkür ederim ilginize, instagram hesabımda var orayı da kullanıyorum beklerim kullanıcı adım; cderya
    Sevgiler :)

    Teşekkür ederim Nihancım :)

    YanıtlaSil
  6. Bence çok güzel olmuş. Eline sağlık.

    Ortancayı annem çok seviyor ama burda serinlik yok. Gölge bile 40 derece.

    YanıtlaSil
  7. Küçük mucizelerim; Çok teşekkürler, Burası da bu yıl 40 derecelere yakın seyrediyor ortancam direniyor bakalım :)Gölgede 40 off çok fazla sıcak çokkk :(

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blog keşif etkiniğinden geliyorum. takipteyim sizleride beklerim. http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...