8 Nisan 2016

Bahar geldi, günler geçti nihayet özlediğimiz havalara ulaştık.
Hatta geçen haftasonu göl kenarına attık kendimizi. Esen rüzgarla hem üşüdük hemde kapkara yandık döndük, bahar açılışını yapmış olduk. Onlar baba-oğul top oynarken ben manzaraya müteakip titreyerekten oturdum ama olsun yine de güzeldi.
Mevsim bahçelere dalma mevsimi.  Leylaklar başladı, gülleri bekliyorum şimdi...

Not; Gecikmeli ve ihmalkar blog yazıları için özür dilerim. Ne tamamen bırakabiliyor ne de düzene oturtabiliyorum. İlgilenip mesaj/mail  yazan herkese çok teşekkür ederim.

2 yorum:

  1. Harika fotoğraflar canım. Ankara da bahar güzel başladı :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel.Blog böyle birşey galiba insan tümüyle kopamıyor.Ben de her zaman yorum yazamasam da okuyorum sevdiklerimi.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...