19 Nisan 2015

 
"Blogdaki satılık ürünler" bölümüne bir battaniye daha ekledim bugün. İki tane büyük işten sonra şimdi biraz dinlenme olsun diyerek küçük ama yine keyifli örgü işlerine yönelicem, kırlentlere geçiş yapıyorum. İkili veya tekli birkaç çeşit de yakında yine el emeklerimi satışa sunduğum bu bölüme eklenecek. Örgülerime ilgi gösteren herkese çok ama çok teşekkür ederim. İyi günlerde sağlıkla kullanın...
Bazen sipariş üstüne örüyormusunuz soruları geliyor, siparişle örmüyorum. Ben beğendiğim modelleri kendi yorumumla oluşturup onu sunmayı seviyorum. Sürekliliği yok, ara ara örgülerimi paylaşmayı seviyorum.   

3 yorum:

  1. sipariş üzerine iş yapmak bende de hobiyi eziyete dönüştürüyor. Bir ara çok dikiyordum. şimdi sipariş işini kabul etmiyorum genelde. vaktim ve enerjim varsa dikiyorum yoksa dinleniyorum, en güzeli :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir battaniye olmuş yine.iyi günlerde kullasın yeni sahibi de

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...