30 Mart 2015

Bugün kesinlikle dışarı çıkmalı diyor hava. Kandırıp sonradan yağmur yağmayacaksa, çok güzel.
Ne çok bekleyen ev işi var. Aralarından sıyrılmayı, bir şekilde kotarmayı göze alırsam kaçıcam..
Bazen sadece dışarılarda vakit geçirmek, bazen de evde ama sadece elişleriyle uğraşmak istiyorum. Diğer herşeyin çok gereksiz ve zaman kaybı gibi geldiği deli zamanlar oluyor, arada bir.
Geçtiğimiz günlerde birşey denedim. Bulaşıklığımı sprey boya ile boyadım. Seviyordum kendisini, birkaç yerinden pas yapmaya başlayınca kendimce bir çözüm buldum ama bakalım kullanışlı olacak mı? Yeni hafta güzel olsun..

4 yorum:

  1. Deli zamanlar bende de oluyor bazen. Mesela yarım kalan işlerimi tamamlamak istiyorum ama şuan beni dağınık bir pda bekliyor

    YanıtlaSil
  2. Hazır çıkabilme imkanın varken bırak işi gücü, at kendini dışarı... Yerinde olmayı isteyen çok kişi var eminim:)

    YanıtlaSil
  3. Always so lovely to see what you are making. Such lovely colors and patterns. I would much rather crochet than do housework. Have a wonderful week. Tammy

    YanıtlaSil
  4. Pembe kreasyon; Kolay gelsin :)

    Kitana; Attım. Dileyen herkesin en kısa sürede fırsat bulması dileğiyle.. ;)

    Tammy; Thank you very much dear Tammy , I wish you a happy week .

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...