24 Kasım 2014

Söze değerli öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlayarak başlamak istiyorum.
Uzun zamandır hiçbirşey yapamamaktan şikayetçi olan ben sanırım bu haftasonu şeytanın bacağını kırdım ve bir battaniye başladım. Bir ara bu modelden örmüştüm ve o da sattığım battaniyeler arasındaydı, zaman zaman gördükçe, kalabalığı sevmem ama elimde bir tane de bundan olsun diyordum, başladım ve bu kadar oldu bakalım, umarım "bitirdim" postunu da yayınlamak kısmet olur. Yeni haftanız gönlünüzce olsun...

2 yorum:


  1. Merhaba Derya Hanım,
    siz ve ufaklık iyisinizdir inşallah. Geçenlerde okuduğum bir postunuzda artık yazmamaktan bahsediyordunuz, bu durumda üzüleceğimi ve benim gibi sessiz diğer takipçilerinizin de aynı duyguları yaşayacağını düşündüğümü belirtmek isterim öncelikle. Gösterişsiz ama hoş paylaşımlarınız hayatın sıkıntılarını biraz olsun unutturuyor ve bir şeyler üretme isteği uyandırıyor en azından bende.
    Yine çok uzattım, kusura bakmayın. bir de ricam olacaktı, belki arşivinizde vardır ama şu an arama imkanım olmadığından eldivenin yapılışını sormak istiyorum, dikişsiz, direk yuvarlak mı örülüyor acaba?kendime yapmak istiyorum da.
    Umudunuzun ve hayatınıza güzellikler katan işlerinizin bol olması temennisiyle. İstanbul'dan selamlar. Naciye

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nacye hanım,

    İyiyiz çok teşekkürler, umarım sizde iyisiniz? öncelikle yazdıklarınız için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Bırakmadım ama biraz yavaşlattım galiba. Eldivene gelince yapılışı sanırım yok, önce örüp sonra birleştiriyorsunuz, Temenniler içinde çok teşekkürler, bizdende sevgilerle...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...