22 Ekim 2014

Havalar serinleyince kaçınılmaz olan şey evde sırayla dolaşan öksürük, grip olayıdır. Bu yıl öncelik Çınar'ın oldu, okulun payı büyük tabi. Şimdide bana atlıyor gibi. Hastalığı bahane edip tembellik mi ediyorum yoksa gerçekten bir kırıklık mı var hastalık kaynaklı bilemiyorum. Sıcak birşeylere sarılıp sıcak sıcak kalasım var hep.
Sürekli bir değişim var hayatta artık bu kesin bana göre. Bir zamanlar dantel olayını çok banal bulurken şimdilerde çok seviyorum. Tv üstlerine kadar değil tabi ama uygun heryerde kullanmaya çalışıyorum.
Sabah kahvesi ile güne devam..

5 yorum:

  1. dantelden uzaklaşma canım o her zaman bir klasik..

    acil şifalar...

    YanıtlaSil
  2. Amman dikkat edin Deryacım ben bir aydır iyileşemiyor şu anda iğne oluyorum,danteli bebde çok seviyorum bu ara,sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. acil şifalar diliyorum destekleyin biraz vücudunuzu

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Nilgüncüm, evet haklısın.

    Smilena; Teşekkürler sanada çok geçmiş olsun canım, evet dantel severleriz biz :)
    Bahar; Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun kuzuya..
    Danteli bende severim modası geçmez bence hiç. ..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...