13 Nisan 2014

Haftasonları daha bir yorucu geçmeye başladı. Havalar iyi olunca parkı, gezmesi bitmiyor. Gündüzleri vakit bulamasam da bu haftasonu kuzunun yumuşacık bir life ihtiyacı olunca kolları sıvadım, sonra hızımı alamayıp hepimize birer tane ördüm. Bu kadar çok örgü örerim ama ilk defa lif örüyorum.
Bu haftada sabah erkenden başladı. Hatta gözümüzü oyunla açtık diyebilirim. Haftaiçi benim için okul koşturmacasına rağmen kesinlikle daha sakin geçiyor. Yeni haftamız güzel olsun.....
İstek üzerine işleme şablonu. Model buradan.

6 yorum:

  1. hımmm o life bizim ev halkının da ihtiyacı var hazır iplerim de varken senden gelen ilhamla hemen yapmalı teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. derya hanım ilk ama çok güzel olmuş lifler:)

    YanıtlaSil
  3. Şablon için teşekkürler.Lifler çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  4. hafta içi tüm koşturmaya rağmen ben de daha az yoruluyorum sanki :)
    ananem çok örerdi lif deyince aklıma hep ananem gelir...

    YanıtlaSil
  5. deryacım merhaba bende nasıl ördüğünü soracğım canım izmirden aynur sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gülcan; Kolay gelsin.. :)

    mor incir; Çok teşekkür ederim :)

    hayatı paylaşalım; Rica ederim, teşekkürler :)

    Nihancım, aynıyız, haftasonları plansız ve yorucu oluyor haftaiçi herzamanki rayında ilerleyip bize daha çok vakit bırakıyor, üzdüysem özür dilerim, Nihancım..

    Aynur; Fıstık derdik bu örgüye, zincir üstüne bol çekip üç kere batıp birkerede çıkarıyoruz.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...