24 Kasım 2010-2

İşte örtüsüyle beraber yastığım, yakında alttaki de eklenecek yanlarına. Dikiş odamızdaki eşyalarımız oluşur oluşmaz dolaptan çıkıp yerlerini alacaklar. Şu ana kadar hiç vakit yaratıpta bakınamadığım eşyalar için çok umutlu olmasamda ben hazırlıyorum ve off ikea niye hemen açılmıyorsun diyorum.

Örgülerim devam, sıkıcan daha bir motive ediyor insanı, çabuk çıkmasın diye sıkıyorum şu ara canımı, moralsizken en çok kuzumun yüzüne bakmakta zorlanıyorum, gülümsemekte zorlanıp, oyunlarına veremediğim cevaplarımdan olsa gerek hissediyor miniğim çabalasamda ve katlanıyoruz ikiye, tahammülü zor anlar, kafamdan atamadıklarım, sürekli sırtımda taşıdıklarım, topundan kurtulmak isteği..


Dar zamanlarda en iyi gelenlerden biride birşeyler atıştırmaktır, mutfaktaki denemelerden biride reklamlarda görüp de yapmak istediğim zerde tatlısı. Şerbetli ve sütlü tatlılardan sonra oldukça hafif sütlüden bile, şekerli sulu bir tatlı, aşureyi andırdığı için galiba ben sevdim.

3 yorum:

  1. Derya ne lazım İkea'dan? Şu taburelerden göndereyim mi sana?

    YanıtlaSil
  2. Serpacım çok iyisin ama bu sefer bir masa bir de koltuk lazım :)
    hangi tabureyi dedin? hemende atlarım böyle, sağolasın böyle söylemen bile yeter, hele daha önce benim için aldıkların ne yapsam ödeyemem hakkını canım. Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. yastık çok cici olmuş.eline sağlık:)ben de heyecanla bekliyorum ikeayı ankaraya.bir açılamadı ya:(

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...